Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerikaanse supermarkt in Nederland

Discussie gestart

Chiefram

Ja, waarom niet? Ik denk dat het alleen erg duur is om dit per opdracht te versturen. Ik heb een keer 2 potten Skippy pindakaas per post naar Nederland verstuurd. Kosten: $44 dollar!

Ok, het was wel binnen 5 dagen op plaats van bestemming.
#16 - 29-05-2005, 19:28 uur

Mississippi

Ja, waarom niet? Ik denk dat het alleen erg duur is om dit per opdracht te versturen. Ik heb een keer 2 potten Skippy pindakaas per post naar Nederland verstuurd. Kosten: $44 dollar!

Ok, het was wel binnen 5 dagen op plaats van bestemming.

Best lekker smooth die Skippy



Dat is ook al niet te koop in NL  :(

#17 - 29-05-2005, 19:46 uur

jfeelders

Heb ik Skippy niet gezien bij Thomas Green's?  ???
#18 - 29-05-2005, 19:49 uur
« Laatst bewerkt op: 29-05-2005, 19:49 uur door jfeelders »
2002 New York en New England || 2005 Californië, grote parken en Las Vegas (getrouwd!) || 2008 Route 66?
http://www.feelders.com || http://fotos.feelders.com

Mississippi

#19 - 29-05-2005, 19:53 uur

wiepster

Ja, waarom niet? Ik denk dat het alleen erg duur is om dit per opdracht te versturen. Ik heb een keer 2 potten Skippy pindakaas per post naar Nederland verstuurd. Kosten: $44 dollar!


Kan ook gewoon via Postkantoor, UPS,stukken goedkoper, alleen moeten ze wat langer wachten op de pindakaas ;)
#20 - 29-05-2005, 20:13 uur

Chiefram

Ja, tot de schimmel er op staat zeker! LOL!

Maar Skippy is in Nederland ook te koop hoor! Ga maar kijken bij Albert Hein op de afdeling Amerikaanse produkten, dus NIET waar de Nederlandse pindakaas staat.

Het zijn alleen mini potjes Skippy, die in de USA niet te krijgen zijn wat het formaat betreft. En al zeker niet voor die prijs. AH is echt heel duur met deze dingen, helaas... Maar ja, het is en blijft de lekkerste pindakaas! LOL!
#21 - 29-05-2005, 23:05 uur

visje

Je kan in Amsterdam ook Skippy kopen.
Tegenover de Makro (in Duivendrecht, vlakbij de Arena) zit een toko die ook een aantal Amerikaanse producten verkoopt, Skippy zit daar ook bij, en volgens mij zijn die potten wat groter en goedkoper dan bij de Albert Heijn.
Ik weet alleen niet meer zeker of je daar een pas voor moet hebben, Makro is in ieder geval ook ok.
#22 - 07-06-2005, 13:48 uur

Chiefram

Hier hebben ze megablikken Jiff pindakaas in blik! Echt super groot, hahahaha...

(Ik schat dat het een gallon is).
#23 - 07-06-2005, 17:02 uur
« Laatst bewerkt op: 07-06-2005, 17:03 uur door Chiefram »

Bakvet

De winkel tegenover de Makro heet Wah Nam Hong volgens mij en ze vragen je niet om een pasje. Ze hebben niet zo gek veel Amerikaanse producten en helaas geen Jiff. Daar zou ik wel een gallon-tje van willen meenemen als dat kon. Enkele Hellman's mayonaise varieties hebben ze wel en wat bakproducten dacht ik.

Skippy dat kom ik regelmatig tegen in diverse supermarkts door het hele land. Is echt niet zo moeilijk te verkrijgen in Nederland.
#24 - 07-06-2005, 20:43 uur

Prince charming

DE super de boer verkoopt diverse Amerikaanse producten. Mijn vriendin is er een vandaar
#25 - 08-06-2005, 12:42 uur

Jez

Een Amerikaanse of een Super de Boer?
 ;D
#26 - 08-06-2005, 23:32 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Prince charming

Mijn vriendin is Amerikaans dus. Zelf ben ik ook niet zuiver op de graat. Mijn Engels is daardoor beter dan mijn Nederlands. Sorry daarvoor.
#27 - 09-06-2005, 00:37 uur

Jez

Geeft niks hoor, ik zat je te plagen  :P
#28 - 09-06-2005, 00:46 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Rosline

Ik ben nu dus aan het kijken of dat er wel of geen interesse voor is en daarvoor heb ik een enquette geplaatst op jullie forum. Het is de bedoeling dat ik dit via een webwinkel ga aanbieden en daarna als er interesse blijft bestaan ik overga naar een winkel of inderdaad een mini supermarket. Ik zou het heel erg op prijs stellen als jullie mij met de enquette verder zouden willen helpen!

Bedankt voor alle moeite alvast!

groetjes Rosline

#29 - 07-02-2006, 16:29 uur

MiamiHeat

Hier hebben ze megablikken Jiff pindakaas in blik! Echt super groot, hahahaha...

(Ik schat dat het een gallon is).

Tot nu toe nemen we iedere keer 4 potten van 1 kilo mee naar huis................doen we ongeveer 6 maanden mee. Voorts heb ik genoeg vrienden gehad die op bestelling dit voor ons meenamen. Ohhh JiFF....zoooo lekker.

We zijn nu met onze laatste pot begonnen, zit nog 3 kwart in en moeten we mee doen tot 8 mei want dan gaan we weer!!!

Ik heb ooit eens een email verzonden naar Proctor & Gamble waarom dit niet in NL verkocht werd. Kreeg niet een duidelijk antwoord maar ze verwezen mij door naar een andere company. Hun offerte was aantrekkelijk maar de vrachtkosten van $98 vond ik ff iets teveel............

#30 - 07-02-2006, 19:44 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15