Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

De maanlandingen zijn een enorme hoax.

Discussie gestart

Pieter79

Ik ben erg onder de indruk van je kennis in deze materie, dat moet ik toegeven.
Welke opleiding heb je gevolgd om je hier zo enorm in te kunnen verdiepen, en om het kaf van het koren te kunnen scheiden? Wellicht een mooie vervolgstap in mijn eigen carriere als ik die opleiding ook eens ga volgen. Ik kan er niet tegen blind te zijn en jij hebt de waarheid gezien.
#31 - 01-03-2015, 21:53 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Ryndanangnysen

Ik ben erg onder de indruk van je kennis in deze materie, dat moet ik toegeven.
Welke opleiding heb je gevolgd om je hier zo enorm in te kunnen verdiepen, en om het kaf van het koren te kunnen scheiden? Wellicht een mooie vervolgstap in mijn eigen carriere als ik die opleiding ook eens ga volgen. Ik kan er niet tegen blind te zijn en jij hebt de waarheid gezien.

Zucht, Wat een lange Ad Hominem!

Film nu al gezien? die beantwoord veel van je vragen!


Zo niet, waarom dan net? waarom die film niet bekijken?



#32 - 01-03-2015, 21:55 uur

hdeweert

Hallo  Ryndananangnysen
Ik heb deze en de andere onderwerpen eens bekeken en snap er geen hout van. Wel begrijp ik dat je een expert  bent in moeilijke zakken. Misschien ben jij degene wel die mij kan vertellen waar Elvis is gebleven, want jij gelooft het toch ook? Elvis is alive. bij voorbaat dank.

Je probeert me belachelijk te maken door  me op een hoop te gooien zoals het verhaal an Elvis!
Ik weet daar helemaal niets va en heb het ook nergens genoemd.
Dit wordt ook wel de  'strawman fallacy' genoemd.

Misschien een andere thread gaan lezen, beste? ')
Jij kan er wat van, de meest voor mij onbegrijpelijke stellingen op het forum planten schreeuwen over respect en als je serieus om hulp gevraagd word haal je gelijk uit dank je wel hoor voor jouw respect voor mij en misschien ook wel voor anderen onbegrijpelijke stellingen op het forum zetten maar als er een heel eenvoudige stelling voor je neergelegd word begin je de vragensteller gelijk te behandelen zoals jij zelf behandeld word. Maar nogmaals veel dank voor jouw sympathieke  antwoord.
#33 - 01-03-2015, 21:56 uur

Ryndanangnysen

Hallo  Ryndananangnysen
Ik heb deze en de andere onderwerpen eens bekeken en snap er geen hout van. Wel begrijp ik dat je een expert  bent in moeilijke zakken. Misschien ben jij degene wel die mij kan vertellen waar Elvis is gebleven, want jij gelooft het toch ook? Elvis is alive. bij voorbaat dank.

Je probeert me belachelijk te maken door  me op een hoop te gooien zoals het verhaal an Elvis!
Ik weet daar helemaal niets va en heb het ook nergens genoemd.
Dit wordt ook wel de  'strawman fallacy' genoemd.

Misschien een andere thread gaan lezen, beste? ')
Jij kan er wat van, de meest voor mij onbegrijpelijke stellingen op het forum planten schreeuwen over respect en als je serieus om hulp gevraagd word haal je gelijk uit dank je wel hoor voor jouw respect voor mij en misschien ook wel voor anderen onbegrijpelijke stellingen op het forum zetten maar als er een heel eenvoudige stelling voor je neergelegd word begin je de vragensteller gelijk te behandelen zoals jij zelf behandeld word. Maar nogmaals veel dank voor jouw sympathieke  antwoord.

Volgens mij ben jij begonnen mij belachelijk te maken. daar heb ik helemaal geen respect voor!
#34 - 01-03-2015, 21:59 uur

B-man

Waar ik bang voor was is aan het gebeuren, de reacties worden steeds grimmiger en gaan nergens meer over. Het voegt absoluut niets waardevols toe aan dit forum, integendeel zelfs, het gaat alleen maar tot irritatie leiden. Het enige dat ik nog voorbij zie komen zijn linkjes naar YouTube filmpjes, latijnse woorden en de vraag of "je de film nou al gezien hebt".

Ikzelf ga ze in ieder geval niet meer lezen, laat staan er verder nog inhoudelijk op reageren aangezien ik al heel snel heb gezien dat dat geen enkele zin heeft. Ik ga me weer richten op de leuke en echt nuttige en informatieve draadjes op dit forum en als ik zin heb in complottheorieën dan kijk ik nog wel een keer de gelijknamige film met Mel Gibson. Ik hoop dat een aantal mensen het met me eens zijn en dit ook zullen overwegen. Tenzij je je uiteraard nog wel de behoefte hebt aan eindeloos tegen een muur praten of dat je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in de theorieën natuurlijk.  ;)

#35 - 01-03-2015, 22:26 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Dirc

Och jee......daar gaan we weer. Ik heb slechts 1 google actie uitgevoerd na het lezen van dit topic:
"strawman fallacy"; wederom een hele interessante term. Kunnen we geen topic openen met mooie termen. Inmiddels kunnen we al een handvol verzamelen  ;D

Nee, echt een aanwinst voor het forum deze persoon. Wat ik ook prettig vind is dat vragen waarom hij (of zij?) dit soort dingen plaatst en welke achtergrond / opleiding deze persoon gehad heeft direct beantwoord zijn.

Omdat ik het zo mooi verpak kunnen we nu wel spreken over een 'wrapped ad hominem' toch  :dansbanaan:
Maar even serieus: zijn er nog mensen die denken dat we te maken hebben met een persoon die serieuze discussies aan wilt gaan?
#36 - 01-03-2015, 22:49 uur

Dirc

Excuses, gevonden => wis/natuurkunde & klinische psychologie
#37 - 01-03-2015, 22:51 uur

hdeweert

Citaat van: Ryndanangnysen link=topic=13884.msg135603#msg135603 date=

Volgens mij ben jij begonnen mij belachelijk te maken. daar heb ik helemaal geen respect voor!
[/quote
Wat moet ik nu iemand die van iedereen respect verwacht, maar geen respect voor anderen heeft?
Wat moet ik nu met de moord op Kennedy. Maarten luther king, het watergate probleem etc. Ik heb nooit om respect gevraagd en maak je ook niet belachelijk. Ik probeer alleen maar een beetje mee te praten over dingen die ik niet begrijp, of is dat soms verboden?
#38 - 01-03-2015, 22:59 uur

Skydriver


Maar even serieus: zijn er nog mensen die denken dat we te maken hebben met een persoon die serieuze discussies aan wilt gaan?
Ik denk persoonlijk dat deze persoon een zogenaamde "trol" is ,die er een genoegen in schept om fora te vervuilen met onzinstellingen, en hoe meer mensen er, al dan niet geïrriteerd, op reageren, hoe mooier hij het vind. Mocht dat niet zo zijn en hij inderdaad overtuigd is van zijn gelijk in in de onzinnige stellingen die hij hier op het forum spuwt, dan hebben we mogelijk te maken met een individu die (onder meer?) nogal last heeft van paranoia, en derhalve discussies met hem zinloos zijn, omdat hij zich nooit van zijn ongelijk kán laten overtuigen. 
#39 - 02-03-2015, 01:01 uur
« Laatst bewerkt op: 02-03-2015, 01:03 uur door Skydriver »
The USA....What else?

Ryndanangnysen

Ik wordr natuurlijk voor van alles en nog wat uitgemaakt, trol en dit en dat en zus en zo.

Maar NERGENS een echt inhoudelijk tegenargument dan behalve nog enigszins van Pieter79.


Als het echt echt waar is dat de maanlandingen zijn gebeurd zoals gezegd,
wat is dan het probleem? Waarom zo in de stress schieten als iemand dit betwijfelt?

Als men er zo ontzettend zeker van is, echt ontzettend zeker, waarom dan de behoefte me 'af te schieten' ?


De waarheid staat echt op zichzelf, dus dan zou je je nergens zorgen over hoeven maken.

Maar nee, de boodschapper moet neergeschoten worden.

Het idee dat de maanlandingen niet echt gebeurd zijn, is teveel en te moeilijk te behappen voor mensen, maar ergens vermoed men wel iets,.

Vooral hier, komt men nu niet bepaald zeker over, door me allerlei Ad Hominems naar het hoofd te schiieten. Doe ik toch ook niet?


En wederom, degene die dit doen, hebben niks onderzocht, zoals altijd.


Je kan het met de info eens of oneens zijn, heel erg simpel lijkt me.

Maar nee, er  moet van alles bijgesleept worden.



Om er dan zelf ook nog wat bij te slepen, wis je dat de maan een kunstmatig (dus gebouwd) object is!

Da's nl een andere reden waarom de maanlandingen nooit gebeurd zijn zoals men ons heeft voorgelogen.
#40 - 02-03-2015, 07:47 uur
« Laatst bewerkt op: 02-03-2015, 07:53 uur door Ryndanangnysen »

Ryndanangnysen

Waar ik bang voor was is aan het gebeuren, de reacties worden steeds grimmiger en gaan nergens meer over. Het voegt absoluut niets waardevols toe aan dit forum, integendeel zelfs, het gaat alleen maar tot irritatie leiden. Het enige dat ik nog voorbij zie komen zijn linkjes naar YouTube filmpjes, latijnse woorden en de vraag of "je de film nou al gezien hebt".

Ikzelf ga ze in ieder geval niet meer lezen, laat staan er verder nog inhoudelijk op reageren aangezien ik al heel snel heb gezien dat dat geen enkele zin heeft. Ik ga me weer richten op de leuke en echt nuttige en informatieve draadjes op dit forum en als ik zin heb in complottheorieën dan kijk ik nog wel een keer de gelijknamige film met Mel Gibson. Ik hoop dat een aantal mensen het met me eens zijn en dit ook zullen overwegen. Tenzij je je uiteraard nog wel de behoefte hebt aan eindeloos tegen een muur praten of dat je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in de theorieën natuurlijk.  ;)

Prima, ieder zijn meug! Mar ik heb geen behoefte het hier grimmig te maken en je ziet me da ook nergens doen.

Maar sommige forumleden kunnen deze dingen zichtbaar niet 'handelen' en gunnen de ander niet eens de vrijheid een totaal andere mening te hebben,

Noem het gedachtepolitie. Serieus.
#41 - 02-03-2015, 07:49 uur

Ryndanangnysen

Maar even serieus: zijn er nog mensen die denken dat we te maken hebben met een persoon die serieuze discussies aan wilt gaan?

Ben je blind?

Ik heb netjes gereageerd op vragen.


Is het iets wat ik zei? ;)





(Moeten jullie niet af en toe keihard om jezlef lachen?)
#42 - 02-03-2015, 08:11 uur
« Laatst bewerkt op: 02-03-2015, 08:15 uur door Ryndanangnysen »

Wop



Om er dan zelf ook nog wat bij te slepen, wis je dat de maan een kunstmatig (dus gebouwd) object is!

Da's nl een andere reden waarom de maanlandingen nooit gebeurd zijn zoals men ons heeft voorgelogen.

Om even inhoudelijk te reageren op bovenstaande stelling: Kan je mij dan ook verklaren hoe Eb en Vloed werkt. Zonsverduisteringen etc. Dit heeft nl allemaal met die (kunstmatige) maan te maken.
#43 - 02-03-2015, 08:42 uur

Skydriver

(Moeten jullie niet af en toe keihard om jezlef lachen?)
Nee niet echt. Vooral Friezen, (zoals ik) lachen zelden om zichzelf. Maar ik kan me voorstellen dat er wel keihard om jou gelachen word! ;D
#44 - 02-03-2015, 08:57 uur
The USA....What else?

Skydriver


Om er dan zelf ook nog wat bij te slepen, wis je dat de maan een kunstmatig (dus gebouwd) object is!
Da's nl een andere reden waarom de maanlandingen nooit gebeurd zijn zoals men ons heeft voorgelogen.
Deze stelling is natuurlijk helemaal om je te bescheuren! Serieus, iemand die hier echt van overtuigd is, is dringend toe aan een bezoekje bij de psycholoog.
#45 - 02-03-2015, 09:01 uur
The USA....What else?

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15