Hebben wij weer.
Vorig jaar tickets geboekt en betaald via KLM voor vluchten naar de US. Wij vliegen van Orlando naar Atlanta om 19.30 en dan om 22.25 van Atlanta naar Amsterdam. Zo kunnen wij nog optimaal gebruik maken van de laatste dag in Orlando.
Vervolgens krijgen wij de e-tickets en dan denk je dat alles in orde is.
Tot mijn schrik zie ik op de site van de KLM dat Delta onze vlucht naar de middag hebben verplaatst een verschil van maar liefst 6 uur.
Ze hebben niet eens de moeite genomen ons daarvan op de hoogte te stellen.
Ik bel dus naar de KLM......."nee mevrouw u vliegt met Delta" duhhhhhh tuurlijk vliegen wij met Delta maar wij hebben bij de KLM geboekt dus bel ik de KLM.
Ik spring bijna uit mijn vel en bel met Delta. "ja mevrouw dat gebeurd weleens" "wij halen er wel eens vluchten er tussen uit" klopt helemaal, alleen, via jullie site kan ik nog steeds de vlucht boeken waar jullie mij vanaf hebben gehaald. OEPS..... is dat zo?
?
In eerste instantie wordt mij verteld dat wij terug op deze vlucht konden worden geplaatst maar dan moesten we wel bijbetalen want de klasse waarin wij vliegen was niet meer beschikbaar.
Stoom komt inmiddels uit mijn oren......
Er zou teruggebeld worden......
En ja hoor, we vliegen weer op de oorspronkelijke tijd en zonder bijbetalen., moet toch niet gekker worden.
Ik heb nog even rondgebeld om te kijken hoe wij er juridisch zouden voorstaan, blijkt gewoon dat wanneer een maatschappij zoiets doet, je op een wijziging van meer dan 90 minuten, je recht heb op een gratis overboeking, wanneer die stoelen dan duurder zijn is dat voor rekening van de maatschappij. pffffffffffffffffff Ben me rotgeschrokken, maar ik hou ze in de gaten.!!!!!!!!