Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Euro duikt onder 1,20 dollar

Discussie gestart

MiamiHeat

Sstttttt Dirc!!! Doe dit nou niet!!! :-))
#61 - 12-01-2013, 14:06 uur

Jez

Sstttttt Dirc!!! Doe dit nou niet!!! :-))

 :coolman:
#62 - 12-01-2013, 15:08 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Freckles49

Even deze topic wakker maken. Ik wacht nog heel even met dollars kopen maar of dat slim is?
#63 - 10-08-2013, 16:12 uur

Wop

Waarom zou je ze kopen?

Wat losse dollars mee voor tol of op het vliegveld, meer heb je niet nodig ..
#64 - 11-08-2013, 16:28 uur

Freckles49

Waarom zou je ze kopen?

Wat losse dollars mee voor tol of op het vliegveld, meer heb je niet nodig ..

Ik wel.... ik neem mee wat ik wil opmaken anders gaat het fout!
Ik zie teveel mooie en leuke dingen en een CC is dan wel heel erg makkelijk dus houden we het leuk om mee te nemen wat ik wil opmaken.
#65 - 11-08-2013, 17:32 uur

Pieter79

Ik wel.... ik neem mee wat ik wil opmaken anders gaat het fout!
Ik zie teveel mooie en leuke dingen en een CC is dan wel heel erg makkelijk dus houden we het leuk om mee te nemen wat ik wil opmaken.

Dat is natuurlijk wel een geode manier om jezelf onder controle te houden. Heb je nu wel het idee dat je dat geld ook op moet/gaat maken of is het gewoon voor als je iets leuks ziet en je hebt nog over om het dan te kopen?

Gr. Pieter
#66 - 12-08-2013, 00:45 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Freckles49

Dat is natuurlijk wel een geode manier om jezelf onder controle te houden. Heb je nu wel het idee dat je dat geld ook op moet/gaat maken of is het gewoon voor als je iets leuks ziet en je hebt nog over om het dan te kopen?

Gr. Pieter
[/quote]

Haha Pieter dat geld gaat op hoor! Soms kom ik tekort door de dingen die ik koop voor de kleinkinderen maar dat is nooit meer dan 200 dollar. Wij nemen 100 dollar per dag mee en tot nu toe was dat altijd genoeg. Wij doen net zo als in Nederland, ontbijten gewoon thuis een boterham met kaas of jam. In de middag wat we tegen komen en als we toevallig thuis zijn halen we bij de Publix hamburgers, broodjes en uien en maken zelf een broodje hamburger. In de avond gaan we altijd uit eten bij Ponderosa, Golden Coral of  in de Mall. Van gouden borden eten doen we thuis niet dus ook niet op vakantie.
Gr Linda
#67 - 12-08-2013, 16:26 uur
« Laatst bewerkt op: 12-08-2013, 16:29 uur door Freckles49 »

Jez

Maakt iemand zich nog druk om de koers van de euro? Ik zie hem alleen maar kelderen, vandaag nog maar €1,15   :-\
Ik moest pas onze cruise betalen en dankzij deze koers ben ik nu ongeveer 150,- duurder uit dan met de koers op moment van boeken  :(
Een collega van me staat op het punt een kindje te adopteren uit Amerika en moet binnenkort gaan betalen. Op een bedrag van 40.000 dollar maakt zo'n waardedaling een behoorlijk verschil!
#68 - 16-01-2015, 23:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Een collega van me staat op het punt een kindje te adopteren uit Amerika en moet binnenkort gaan betalen. Op een bedrag van 40.000 dollar maakt zo'n waardedaling een behoorlijk verschil!

Wow, dat is duur. Vraag me af waar al dat geld naar toe gaat...
OT: Nu dat de koers richting 1-op-1 gaat wordt het stukken goedkoper voor Amerikanen om eens naar Europa te gaan. :)

Gr. Pieter
#69 - 17-01-2015, 00:46 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Cees A

Ik zie hem alleen maar kelderen 
Tja, een Italiaan als president van de Europese Centrale Bank.  >:( Da's hetzelfde als een kolonie muizen aanstellen als bewakers van een kaaspakhuis.  innocent
#70 - 17-01-2015, 07:51 uur
« Laatst bewerkt op: 17-01-2015, 08:01 uur door Cees A »

Jez

Een collega van me staat op het punt een kindje te adopteren uit Amerika en moet binnenkort gaan betalen. Op een bedrag van 40.000 dollar maakt zo'n waardedaling een behoorlijk verschil!

Wow, dat is duur. Vraag me af waar al dat geld naar toe gaat...

Advocaatkosten en bemiddelingskosten adoptiebureau....... Amerika is het duurste land om een kindje te adopteren. Het is ook een land waar alles omtrent de adoptie heel goed geregeld is. En dat kost wat! Terwijl in theorie iedere *** een kind op de wereld kan zetten, maar als je dat niet kunt en/of wilt adopteren, ben je financieel de Sjaak!
#71 - 17-01-2015, 10:06 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jhbechthum

Maakt iemand zich nog druk om de koers van de euro?
Je er druk om maken zal geen verschil maken voor de koers :'(, wel voor je bloeddruk. ;)

Tja, een Italiaan als president van de Europese Centrale Bank.  >:( Da's hetzelfde als een kolonie muizen aanstellen als bewakers van een kaaspakhuis.  innocent
Mooi beschreven, maar zou het alleen maar aan hem liggen? >:D

Johan
#72 - 17-01-2015, 12:13 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Cees A

Ja, 100% ja.
Zelfs tijdens de Griekenland-crisis, toch ook geen opsteker voor de €, was de daling van de € niet zo sterk.
Ik ben van mening dat het huidige beleid van Draghi verantwoordelijk is voor zowel de mate als het tempo waarin de € in waarde vermindert.
Met een Duitser aan het ECB-roer was dit nooit gebeurd
#73 - 17-01-2015, 14:19 uur

Wop

Ik ga dit jaar twee keer de plas over, dus ik wel graag meer Dollar voor mijn Euro.... :'(
#74 - 19-01-2015, 14:13 uur

Cees A

Je kunt beter naar Rusland gaan.  Daar krijg je momenteel veel roebeltjes voor je euro.
#75 - 19-01-2015, 14:40 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15