Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Misschien een rare vraag...

Discussie gestart

PBBI

Citaat
Dit brengt mij op een ander idee..Hollanders ..vlieg gewoon even naar Mexico en dan passeer de grens daar..dit is een grapje maar als je van plan bent om illegaal te werken dit is de methode.
Met andere woorden, als je met een vliegtuig binnenkomt en je gaat werken dan ben je niet illegaal?? Alleen als je lopend de grens oversteekt.
Dat snap ik niet helemaal, graag uitleg. Ik schreef al eerder, ik weet ook niet alles en ik wil graag leren.
#31 - 30-04-2007, 00:28 uur

Adriaan47

Geesshhh ...ik geef op aan je hoor PBBI..dit is te dom.
#32 - 30-04-2007, 01:38 uur

Adriaan47

Ooit gehoord van mensen die met het vliegtuig en een bezoekersvisum, of een visa waiver, Amerika binnenkomen en dan blijven?

Natuurlijk...dat is die andere 25 %
#33 - 30-04-2007, 01:44 uur

bgroeneveld

Je hebt gelijk, A&A.

Volgens Wikkipedia: The Pew Hispanic Center state that 57% of illegal aliens are of Mexican origin and about 75% are of Latin American origin. They also report that while the number of legal immigrants (including LPRs, refugees, and asylees) arriving has not varied substantially since the 1980s, the number of illegal aliens has increased dramatically and, since the mid 1990s, has surpassed the number of legal immigrants.

Maar je hoeft dus echt niet een grens over te lopen om illegaal in de VS te blijven, je kunt ook gewoon het vliegtuig nemen.

#34 - 30-04-2007, 02:21 uur

Adriaan47

I agree Benno
#35 - 30-04-2007, 02:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15