Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Drivers License en Auto verzekering

Discussie gestart

PetraVS

Geico adverteert wel honderd keer per dag op TV dat je tot wel 15% goedkoper je auto bij hun kunt verzekeren, dan bij een ander. Nou... ik heb ook eens een quite voor mijn auto gevraagd:

Nu betaal ik per 6 maanden bij State Farm Insurance een all-risk autoverzekering (100/300/100) voor $662 dollar...
Bij Geico kreeg ik ook een quote voor 6 maanden, ook all-risk (50/100/50, dus veel slechter verzekerd) voor $1250 dollar !!!

Dus zo goedkoop is Geico niet! Ook de auto van mijn vrouw kwam 2x zo duur uit en mijn zoon's auto zelfs 3x zo duur als nu het geval is!

Voor mij heeft Geico zichzelf goed afgebrand...

Daar adverteert State Farm hier toch ook mee?  Tenminste ik geloof, dat het State Farm is, met die familie met een kind, die het uitprobeerde, maar toen weer terugkwam.  Wij zijn heel voordelig via USAA verzekerd, maar die verzekering is alleen voor regeringsfunctionarissen (Rick's vader) en hun familie.
#16 - 26-01-2006, 03:13 uur

Chiefram

Ik ben geen regeringsfunktionaris helaas... Kan dus niet van die korting genieten.

Wij zijn momenteel wel verzekerd bij State Farm, maar heb ook een offerte aangevraagd bij Allstate. Dit is voor alle drie de auto's 50% (!!!) goedkoper van State Farm. Ja, met dezefde voorwaarden en bedragen.

Wat een verschillen allemaal zeg, niet te geloven.
#17 - 26-01-2006, 07:38 uur

Loek

Je moet je overigens niet alleen blindstaren op premies.  Hoe handelt de maatschappij als er een keer moet worden uitgekeerd?  Mijn ervaring met American Family was van dusdanig niveau dat ik daar ben weggegaan.  Zij probeereden elk dubbeltjes twee keer om te draaien en zes keer uit te stellen toen wij een terechte claim hadden bij hun homeowners warranty insurance.  Ik had reeds van anderen hierover slechte verhalen gehoord en na er zelf mee te zijn geconfronteerd, ben ik meteen overgestapt op onze huidige maatschappij.  Bij hen ben ik voor auto en home insurance nu verzekerd.  Ik heb vorig jaar na storm schade aan ons huis een claim moeten indienen, die zonder mankeren en zeer vlot werd afgehandeld, ondanks het vrij forse bedrag van $30,000.
Deze maatschappij (Travellers) ben ik dus zeer tevreden mee.

#18 - 26-01-2006, 17:01 uur
« Laatst bewerkt op: 26-01-2006, 18:22 uur door Loek »

PetraVS

Om die reden zijn mijn ouders bij Allstate weggegaan.  Die begonnen ook met een lage premie, maar bij iedere keer, dat ze ze zelfs maar opbelden met een vraag, ging de premie omhoog!  Op die manier konden ze net zo goed niet verzekerd zijn.  Ze zijn nu ook bij State Farm en al jaren tevreden mee. 
#19 - 26-01-2006, 19:22 uur

Chiefram

Goed dat je dat zegt Petra, want ik was wel van plan om van State Farm om te switchen naar Allstate. Misschien kan ik het eerst nog een tijdje aanzien, want nu begrijp ik ook waarom Allstate zulke lage premies heeft: binnenhalertjes die kort daarna ook hier de volle pond gaan betalen!

#20 - 27-01-2006, 01:53 uur

PBBI

Dit is uit een berichtje van een van onze cliënten die nu in Florida wonen. Weet geen dekkingsbedragen maar is misschien wel interessant om eens naar te kijken.

Autoverzekering: lid worden bij Sam's Club (kost $30 per jaar om lid te zijn) en daar een verzekering afsluiten, veel goedkoper. bij Sam's betalen wij $450 voor 6 maanden, zelfde verzekering bij een verzekeringsmakelaar tussen de $1200 en de $1600 ook voor 6 maanden.
#21 - 27-01-2006, 17:56 uur

bgroeneveld

Zoveel mogelijk verzekeringen bij dezelfde maatschappij afsluiten. Wij hebben het huis en twee auto's allemaal bij State Farm.

Interessante zaak: mijn zoon wilde zijn auto verzekeren en kreeg de raad ook tegelijkertijd een levensverzekering te nemen. Omdat hij daardoor twee verzekeringen had, kreeg hij zoveel korting, dat de levensverzekering gratis was!

NJ is overigens redelijk duur om je daar te verzekeren, duurder nog dan New York als ik me goed herinner.
#22 - 31-01-2006, 02:44 uur

Flying Dutchman

chiefram -

Als rice president gaat worden verhuis ik naar canada!!!
#23 - 01-06-2006, 01:23 uur

Mississippi

chiefram -

Als rice president gaat worden verhuis ik naar canada!!!


   :offtopic:              Dit onderwerp kan je hier bespreken  ;)
#24 - 01-06-2006, 09:20 uur

ned in MO

Toen ik voor het eerste verzekering nam wilde AAA mij wel verzekeren. Dit is trouwens een goede maatschappij. Na 10 jaar heb ik hem nog steeds
Het eerste jaar zal je premie vrij hoog zijn. Daarna zal ie sterk gaan dalen mede omdat je dan een jaar je am rijbewijs hebt

Ik heb oa een ford expedition allrisk voor rond 300 dollar/6 maanden en een Volkswagen TouaregV8 met een sticker prijs van $55000 verzekerd voor 360 per half jaar.

Het ligt er ook sterk aan waar je woont, in welke staat, stad en zelfs of je een garage hebt of niet
Als je gaat emigreren moet je je terdege beseffen waar je naartoe gaat.
Als je naar californa verhuisd kost een appartement $2000 in demaand, kost mijn huis met grond over het miljoen en zal mijn autoverzekering over de $1000 per half jaar gaan kosten. Maar goed ik woon in Missouri waar alle prijzen veel aangenamer zijn. Dit is ook een reden waarom wij hier een grote import van californians kennen.
En dat is weer goed voor mijn business (heb makelaars kantoor) cheer

oh ja, koop geen sport auto, dan betaal je je blauw
#25 - 14-12-2006, 23:25 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

petratimmer

Wij hebben onze auto all risk verzekerd bij central new york. Kosten $500 per jaar. Geico wilde ons niet eens hebben omdat wij nog geen NY drivers licence hadden. Ook Allstate viel over het nederlandse rijbewijs.
#26 - 24-12-2006, 07:26 uur

hollandranch

Dit soort zaken zijn ook per Staat verschillend, wij zitten nu tijdelijk duur bij Progressive, een van de weinigen die buitenlandse rijbewijzen accepteerd met een boetebedrag, wat je terugkrijgt als je een jaar een Amerikaans rijbewijs hebt.
#27 - 17-01-2007, 16:08 uur

ned in MO

Er worden hier wel appels met peren vergeleken.
Als je in LA woont is je premie heel wat hoger dan als je in een hutje op de hei woont.

Over de jaren heb ik wel eens rondgeshopt maar AAA was altijd nog het goedkoopste als ik appels met appels vergeleek
#28 - 17-01-2007, 23:53 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

hollandranch

Er worden hier wel appels met peren vergeleken.
Als je in LA woont is je premie heel wat hoger dan als je in een hutje op de hei woont.

Over de jaren heb ik wel eens rondgeshopt maar AAA was altijd nog het goedkoopste als ik appels met appels vergeleek

Weinig hei in the USA, wel veel prairiegrass  ;D  maar je hebt gelijk, verzekeringen is heel lastig, vooral met je Hollandse paspoort, ik wacht even op mijn Texaanse rijbewijs en ga straks weer sjoppen naar iets goedkopers want is een stuk makkelijker met dit papiertje en je SSN, see ya
#29 - 18-01-2007, 01:14 uur

ned in MO

Hutje op de hei.....lees buffalo Texas ;D
#30 - 18-01-2007, 03:55 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15