Na de MLB Guru pool is het nu weer tijd voor de NFL Guru pool. Deze keer neem ik de Pool voor mijn rekening!
Spelregels Pool:
Ik zal telkens een schema posten met de te spelen wedstrijden. Iedereen geeft zijn voorspelling voor elk van die wedstrijden. De voorspelling dient UITERLIJK 1 uur voor aanvang van elke wedstrijd gepost te zijn, ik ga streng zijn dit jaar - te laat is te laat, zorg dus dat je op tijd bent. Er zal ook weer een bonusvraag zijn dit jaar.
Puntentelling:
* Voorspellen juiste winnaar per wedstrijd: 5 punten
* Voorspellen juiste uitslag per wedstrijd: 10 punten
* Welke minuut valt de 1e Touchdown: 3 punten
* Indien exacte minuut TD niet geraden is, krijgt de persoon die er het dichtsbij zit 1 punt.
Er zijn dus maximaal 18 punten per wedstrijd te behalen. Bij een verlening zal de uitslag NA verlenging gelden.
*Bij de Super Bowl wedstrijd zal het puntenaantal verdubbelen: 10 punten voor het voorspellen van de juiste eindwinnaar en 20 punten als je de uitslag goed hebt voorspeld.
BONUSVRAAG: Geef voor aanvang van de eerste wedstrijd van de playoffs (dus niet voor het Wildcard Weekend) aan welk team jij denkt dat de Super Bowl gaat winnen. Heb je dit uiteindelijk goed dan krijg je daar 30 punten voor. Je mag dit 1 keer aanpassen echter je krijgt als "straf" dan maar 10 punten als je het goed hebt. LET OP, je kunt dus voor de Super Bowl wedstrijd maximaal 60 punten winnen, max. 30 met de bonusvraag en 30 voor de wedstrijd zelf (winnaar en uitslag).
Ik hoop dat het duidelijk is maar als er vragen zijn dan beantwoord ik die natuurlijk graag.
Veel succes
The Grove - 3 Times in a Row NFL Guru