Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL-GURU 2009/2010

Discussie gestart

martinm

In de rust dacht ik dat er nog een kleine sensatie voor de Jets zou in zitten maar na de rust waren de colts beter. Mooie wedstrijd, zometeen  de volgende wedstrijd bekijken, ik verwacht daar een hoop van
#91 - 25-01-2010, 00:18 uur

B-man

Brett Favre, turnover koning van de NFL vandaag!!!
#92 - 25-01-2010, 03:57 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

martinm

Een geweldige speler maar vandaag maakt hij denk ik de grootste fout uit zijn historie, met nog 19 sec te spelen zo'n bal gooien.......ik kan het nog steeds niet geloven... :o
als hij nog 10 yards was doorgelopen hadden ze een kans voor een fieldgoal gehad en was het einde wedstrijd.

#93 - 25-01-2010, 04:30 uur

Gian

Hoe staat de puntentelling nu ?

Of beter gezegd, sta ik nog steeds 1e van onder  >:D
#94 - 25-01-2010, 10:35 uur

B-man

Een geweldige speler maar vandaag maakt hij denk ik de grootste fout uit zijn historie, met nog 19 sec te spelen zo'n bal gooien.......ik kan het nog steeds niet geloven... :o
als hij nog 10 yards was doorgelopen hadden ze een kans voor een fieldgoal gehad en was het einde wedstrijd.

Heel vreemd inderdaad, je zou toch denken dat iemand met zijn ervaring en zoveel "veld" voor zich gewoon doorloopt, de yards pakt en het laat afmaken met een FG
#95 - 25-01-2010, 12:17 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

35pt: Pieter79
25pt: Hans B, Babarage, Martinm
20pt: Otsie
15pt: The Grove, B-man
10pt: Gian

Er zijn nog kansen (voor de meeste deelnemers) om de GURU-titel te winnen:

Pieter79: 40
Hans B: 30
Babarage: 30
Martinm: 30
Otsie: 30
The Grove: 30
B-man: 25
Gian: 20
#96 - 25-01-2010, 12:35 uur
« Laatst bewerkt op: 25-01-2010, 12:37 uur door B-man »

MiamiHeat

Ik heb alleen de Jets game live gezien...daarna naar bed gegaan. Straks ga ik naar de Saints game kijken...dat moet me toch een geweldige pot geweest zijn. Heb 8 februari maar vrij genomen want de finale ga ik live kijken.

Ook BBC 2 zend het hele spektakel Live uit en...zonder commercial breaks!!!
#97 - 25-01-2010, 18:44 uur

martinm

LIVE uitzenden zonder commercials ?????
Het spektakel begint rond 18:25 en is na 4 uur afgelopen met 3 uur reclame.........Ik weet niet hoe de BBC het gaat fixen om iets live uit te zenden wat hier in Amerika "Live" wordt uitgezonden en een uitzending is met 75% reclame.....

#98 - 25-01-2010, 19:39 uur

B-man

Het spektakel begint rond 18:25 en is na 4 uur afgelopen met 3 uur reclame.........Ik weet niet hoe de BBC het gaat fixen om iets live uit te zenden wat hier in Amerika "Live" wordt uitgezonden en een uitzending is met 75% reclame.....

Hebben ze al eens vaker gedaan, het is natuurlijk een publieke omroep en niet een slaaf van de commercie
#99 - 25-01-2010, 20:33 uur

Gian

Heb 8 februari maar vrij genomen want de finale ga ik live kijken.

We komen zondag 7 febr. terug van een week wintersporten, heb de maandag ook maar vrij genomen.
Weer lekker voor de tv hangen 's nachts om de super bowl te kijken :D
#100 - 26-01-2010, 09:59 uur

MiamiHeat

De BBC zendt in de nacht van 7 op 8 februari de Super Bowl rechtstreeks uit op BBC Two, de uitzending start om 23:50 NL tijd.

Het commentaar tijdens de wedstrijd wordt gegeven door Jim Nantz en Phil Simms. De uitzending duurt tot 5 uur NL tijd.

Omdat BBC een publieke omroep is krijgen ze de Live Feed zonder reclame ... dat betekent tijdens commercial breaks in de USA, dat zij gewoon beeld houden!
#101 - 26-01-2010, 19:42 uur

MiamiHeat

Gaan er nog mensen naar een Superbowl Party?
#102 - 26-01-2010, 19:42 uur

Gian

Ik houd m'n eigen Sb party Grove  ;)

Afstandsbediening, sigaretten, drinken, chips, popcorn, Ben en Jerry's .... een echte party ... all on my own  ;D
#103 - 28-01-2010, 10:26 uur

Pieter79

#104 - 29-01-2010, 01:43 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

B-man

...sigaretten...

:-\ :'(

stoppen zat niet bij de goede voornemens dit jaar zo te zien... ;)
#105 - 29-01-2010, 15:25 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15