Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NFL Playoffs 05/06

Discussie gestart

B-man

Voor de mensen op het forum die mee willen doen met de NFL PLAYOFFS POULE, de deadline voor de eerste ronde is overmorgen dus wees niet te laat met je voorspellingen! De spelregels staan ietsje terug.

B-man
#31 - 05-01-2006, 15:44 uur
« Laatst bewerkt op: 05-01-2006, 15:46 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

usaxtreme

Ik kan me niet voorstellen dat er zo weinig Football liefhebbers zijn  :o
#32 - 05-01-2006, 16:18 uur

Wop

Het zal ongetwijfeld heel leuk zijn , maar ik snap de ballen niet van de Spelregels  ;) Het is een soort "landje pik"toch?

Geef mij maar een goede Basketbal wedstrijd  :Pl
#33 - 05-01-2006, 16:23 uur

B-man

Ik kan me niet voorstellen dat er zo weinig Football liefhebbers zijn  :o

Ik had er eerlijk gezegd ook meer verwacht  :'(

B-man
#34 - 05-01-2006, 21:17 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

B-man

Ik kan me niet voorstellen dat er zo weinig Football liefhebbers zijn  :o

Ik had er eerlijk gezegd ook meer verwacht  :'(

B-man

The Grove, klopt het dat je je voorspelling voor de Superbowl nog niet hebt opgegeven? Als ik er overheen gelezen heb mijn excuses!

B-man
#35 - 05-01-2006, 21:23 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

tja...............tis wel weinig...............

neemt niet weg dat ik nog een vraag heb:

ik zou graag willen dat je na de wildcard wedstrijden pas aan hoeft te geven wie Kampioen gaat worden............ik bedoel dat het nogal lullig is als je naast alle uitslagen zit en dus al 4 teams geen kans meer maken.

Aan de andere kant.................mijn voorspellingen zitten wel goed want ik heb Char gecontacteerd ;)

Maar wat is jullie mening?

#36 - 05-01-2006, 21:24 uur

B-man

tja...............tis wel weinig...............

neemt niet weg dat ik nog een vraag heb:

ik zou graag willen dat je na de wildcard wedstrijden pas aan hoeft te geven wie Kampioen gaat worden............ik bedoel dat het nogal lullig is als je naast alle uitslagen zit en dus al 4 teams geen kans meer maken.

Aan de andere kant.................mijn voorspellingen zitten wel goed want ik heb Char gecontacteerd ;)

Maar wat is jullie mening?



Nou de bonusvraag gaat om de 2 teams die in de finale staan en NIET de winnaar, gewoon de 2 teams noemen waarvan jij op dit moment denkt dat ze in de finale zullen staan. Het is dus de ultieme gokvraag!

Tja het is lullig als je naast je voorspellingen zit betreffende de Wild Cards maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je kansloos bent. Je mag in de volgende ronde weer gewoon je voorspellingen doorgeven van die wedstrijden en dus weer nieuwe punten halen, misschien dat je ze dan wel allemaal goed hebt. Die bonusvraag is alleen een extraatje waarmee je extra punten kan scoren maar om het een beetje moeilijk te maken om die 25 punten te winnen leek het me beter om de voorspelling te geven nu alle teams nog in de race zijn.

B-man
#37 - 05-01-2006, 21:30 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

OK..................zaterdag heb je mijn teams.
#38 - 05-01-2006, 21:32 uur

usaxtreme

nah ik blijf bij mijn voorspellingen..ze zijn toch waar  ;D
#39 - 05-01-2006, 21:34 uur

MiamiHeat

nah ik blijf bij mijn voorspellingen..ze zijn toch waar  ;D

YOMANDA  ;D ;D
#40 - 05-01-2006, 21:35 uur

B-man

OK..................zaterdag heb je mijn teams.

Ok is goed.

Ik heb geen Yomanda of wie dan ook nodig hoor, ik vertrouw wel op mezelf en daarom zijn mijn voorspellingen ook allemaal goed  8) :P

B-man
#41 - 05-01-2006, 21:38 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

OK..................zaterdag heb je mijn teams.

Ok is goed.

Ik heb geen Yomanda of wie dan ook nodig hoor, ik vertrouw wel op mezelf en daarom zijn mijn voorspellingen ook allemaal goed  8) :P

B-man


TIJLTJE
#42 - 05-01-2006, 21:38 uur

B-man

OK..................zaterdag heb je mijn teams.

Ok is goed.

Ik heb geen Yomanda of wie dan ook nodig hoor, ik vertrouw wel op mezelf en daarom zijn mijn voorspellingen ook allemaal goed  8) :P

B-man


TIJLTJE

Haha, groot tijltje zeker!? Ben laatst wel naar ene Ratelband geweest, zou dat er iets mee te maken hebben?? Nah, ik ben gewoon goed.  ;) ;)

B-man
#43 - 05-01-2006, 21:40 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Hans B

Hallo,
als sportfanaat en zeker van Amerikaanse sporten zoals baseball, basketball en football doe ik hierbij ook een duit in het zakje. Jammer dat de NL-tv geen uitgebreide beelden meer laat zien van de grote Amerikaanse sporten, dat maakt toch dat je interesse terugloopt. Mijn ingevingen zijn dan ook helemaal niet op kennis gestoeld.
Washington - Tampa Bay     winst Tampa Bay       (I love Florida)
Jacksonville - New England   winst Jacksonville       (zie Tampa Bay)
North Carolina - New York    winst North Carolina   (snoer NY nu eindelijk eens z'n grote mond)
Pittsburg - Cincinnati           winst Cincinnati          (onze aankomst luchthaven de laatste 3 jaar)
volgende ronde :
Chicago - Tampa Bay          winst Tampa Bay        (zitten in de winningmood)
Indianapolis - Jacksonville     winst Indianapolis       (met al die PK's onder de motorkap)
Seattle - North Carolina       winst Seattle             (1e ronde voor de divisiekampioen, een makkie)
Denver - Cincinnati             winst Denver             (Cincinnati komt lucht te kort op 1500 meter)
volgende ronde :
Tampa Bay - Indianapolis     winst Indianapolis       (de sterkste uit de competitie)
Seattle - Denver                winst Seattle             (zie Indianapolis)
volgende ronde :
Indianapolis - Seattle          winst Seattle             

Hans B.
#44 - 06-01-2006, 10:19 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Gian

Hey B-man & Chicago,

Ik zou best mee willen doen met de poule, maar 9 van de 10 x is het bij mij ehct een drama,
dus volgens mij kan ik er beter niet aan mee doen. haha.
Stel nou dat ik echt mega beginnersgeluk heb, das voor jullie echte jocks toch nie grappig ... LOL.

Ik denk dat ik 't maar egwoon bij de Bonusvraag houd  8)
#45 - 06-01-2006, 10:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15