Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nieuws dat niet in de krant staat.

Discussie gestart

roonlimburg

Nou ja, hij zal er in iedergeval niet om liegen neem ik aan. Misschien hebben de Amerikanen een beetje overdreven gereageerd omdat ze wellicht iets verkeerd hebben gelzen of begrepen voordat ze een dergelijke aktie gingen starten.

Ik vind het in dit geval erg lullig en rot voor die jongen. Maar zulke dingen schijnen wel vaker te gebeuren daar. Reden te meer om je extra goed aan de wet te houden.

Ik blijf het een erg overdreven reactie vinden, er werd een bus vol mensen afgevoerd op die manier, allemaal met de voeten aan een ketting, net als bij gevangenen. Ik hoop niet dat dit soort acties veelvuldiger gaan voorkomen, het is geen goed teken volgens mij.
#16 - 04-11-2004, 14:46 uur

roonlimburg

Nog eens even navraag gedaan, ik dacht namelijk misschien dat hij geen geboren Amerikaan is, maar naderhand de Amerikaanse nationaliteit zou hebben gekregen, maar dat is dus niet het geval, hij is geboren in de VS en dus vanaf dag 1 een US Citizen.
De veroordeling waar het over ging, is van 27 jaar geleden voor een klein vergrijp tijdens zijn tienerjaren in de VS, iets wat heel veel tieners overkomt natuurlijk.
Het is een raar verhaal, maar het is geen gerucht of zo, ik weet zelf ook niet wat ik er van moet denken.

het zou niet uitmaken of hij in de VS geboren zou zijn of genaturaliseerd werd tot U.S. Citizen; als de politie hem wou, hadden ze hem gearresteerd en in het land gehouden; het vreemde van het verhaal is dat hij gedeporteerd werd als citizen van de U.S., dit kan niet en als hij dus echt een citizen is kan hij de feds aanklagen; maar misschien heeft hij het US burgerschap opgegeven?  het klinkt heel vreemd dit verhaal.

Het klinkt niet alleen vreemd, het is gewoon vreemd. Zolang je nooit met de politie in aanraking bent geweest lijkt er nog niets aan de hand te zijn, maar wanneer je dus ooit eens wel in aanraking met de politie geweest bent, loop je nu dus kans om voor de rest van je leven als een bedreiging gezien te worden.
Een slechte ontwikkeling.

Overigens hij heeft zijn US Citizenship nooit opgegeven. Misschien komt het omdat hij nogal extreem met zijn nieuwe geloof omgaat door te vertellen dat hij niet mag liegen. Dat zou ook vreemd zijn toch? Ook de president is nogal erg gelovig, en zelfs hij heeft een strafblad.
#17 - 04-11-2004, 14:49 uur
« Laatst bewerkt op: 04-11-2004, 14:52 uur door roonlimburg »

Bakvet

Het klinkt niet alleen vreemd, het is gewoon vreemd. Zolang je nooit met de politie in aanraking bent geweest lijkt er nog niets aan de hand te zijn, maar wanneer je dus ooit eens wel in aanraking met de politie geweest bent, loop je nu dus kans om voor de rest van je leven als een bedreiging gezien te worden.
Een slechte ontwikkeling.

Overigens hij heeft zijn US Citizenship nooit opgegeven. Misschien komt het omdat hij nogal extreem met zijn nieuwe geloof omgaat door te vertellen dat hij niet mag liegen. Dat zou ook vreemd zijn toch? Ook de president is nogal erg gelovig, en zelfs hij heeft een strafblad.
Vanaf nu worden je vingerafdrukken vastgelegd als je de US binnenkomt. Dat betekent dat je verleden vanaf nu onlosmakelijk met je meereist. Je kan wel leuk beweren dat je nooit met justitie in aanraking geweest bent, het zal niet veel helpen. Wanneer daar eenmaal bekend is dat je een strafblad hebt zal de lakmoesproef ervoor zorgen dat je het land niet inkomt.

Misschien was die Amerikaan helemaal niet zo gelovig, misschien dacht hij "ze scannen en fotograferen al die buitenlanders, als Amerikaan ben ik daarvan gelukkig gevrijwaard. Maar mijn verleden, dat hebben ze net zo goed in hun archieven zitten. Ik kan het maar beter niet verzwijgen."
#18 - 05-11-2004, 06:55 uur

xerxesc

Nog eens even navraag gedaan, ik dacht namelijk misschien dat hij geen geboren Amerikaan is, maar naderhand de Amerikaanse nationaliteit zou hebben gekregen, maar dat is dus niet het geval, hij is geboren in de VS en dus vanaf dag 1 een US Citizen.
De veroordeling waar het over ging, is van 27 jaar geleden voor een klein vergrijp tijdens zijn tienerjaren in de VS, iets wat heel veel tieners overkomt natuurlijk.
Het is een raar verhaal, maar het is geen gerucht of zo, ik weet zelf ook niet wat ik er van moet denken.

het zou niet uitmaken of hij in de VS geboren zou zijn of genaturaliseerd werd tot U.S. Citizen; als de politie hem wou, hadden ze hem gearresteerd en in het land gehouden; het vreemde van het verhaal is dat hij gedeporteerd werd als citizen van de U.S., dit kan niet en als hij dus echt een citizen is kan hij de feds aanklagen; maar misschien heeft hij het US burgerschap opgegeven?  het klinkt heel vreemd dit verhaal.

Het klinkt niet alleen vreemd, het is gewoon vreemd. Zolang je nooit met de politie in aanraking bent geweest lijkt er nog niets aan de hand te zijn, maar wanneer je dus ooit eens wel in aanraking met de politie geweest bent, loop je nu dus kans om voor de rest van je leven als een bedreiging gezien te worden.
Een slechte ontwikkeling.

Overigens hij heeft zijn US Citizenship nooit opgegeven. Misschien komt het omdat hij nogal extreem met zijn nieuwe geloof omgaat door te vertellen dat hij niet mag liegen. Dat zou ook vreemd zijn toch? Ook de president is nogal erg gelovig, en zelfs hij heeft een strafblad.

ikzelf heb ook een arrestatie op m'n record, ben een U.S. citizen en ben afgelopen september 2 x het land uitgeweest (vakantie Aruba en Israel), ik kwam terug in de US zonder problemen, zonder vragen, gewoon welcome back!!!  En ik ben niet blank, maar olijf kleurtje...
#19 - 05-11-2004, 22:18 uur
« Laatst bewerkt op: 06-11-2004, 00:42 uur door xerxesc »

Jez


ikzelf heb ook een arrestatie op m'n record en ben afgelopen september 2 x het land uitgeweest (vakantie Aruba en Israel), ik kwam terug in de US zonder problemen, zonder vragen, gewoon welcome back!!!  En ik ben niet blank, maar olijf kleurtje...



Volgens mij gaat het er niet om of je een strafblad hebt (zolang je al een visum voor de States hebt, tenminste), maar of je je straf wel hebt voldaan. In het geval van mijn nicht zou er nog iets tegen haar open staan, van daar dat ze haar in 1e instantie terug wilden sturen naar haar "eigen" land. Enneh, mijn nicht is ook niet blank (Indootje)
#20 - 05-11-2004, 23:02 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

En ik ben niet blank, maar olijf kleurtje...

Groen???  :-\ :-*
#21 - 06-11-2004, 09:21 uur

xerxesc

En ik ben niet blank, maar olijf kleurtje...

Groen???  :-\ :-*

Hahahahahahahha!!!!
olive colored are people from Israel; puerto rico, etc.  een beetje tan, can be olive colored skin....
#22 - 06-11-2004, 22:26 uur

Chiefram

Nieuw!
 :D ;D Haha, wist ik wel hoor, hahaha... maar ik vond de 'term' olijfkleurig wel leuk en die kunnen groen zijn.

Mijn vrouw is Israelische, maar die net zo blank als ik. Komt misschien omdat haar ouders Europeanen (Frankrijk) zijn.  8)
#23 - 08-11-2004, 19:40 uur
« Laatst bewerkt op: 08-11-2004, 19:40 uur door Chiefram »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15