Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Verbod op afgezakte broeken

Discussie gestart

Harry

Citaat
Dit is nou precies waar ik Amerika zo om waardeer

Volgens dit bericht is het verbod op het dragen van bepaalde kleding in een plaatsje in Amerika, dus ik begrijp deze opmerking niet.

Harry
#16 - 30-06-2007, 09:13 uur

hollandranch

Citaat
Dit is nou precies waar ik Amerika zo om waardeer

Volgens dit bericht is het verbod op het dragen van bepaalde kleding in een plaatsje in Amerika, dus ik begrijp deze opmerking niet.

Harry

Hier loopt men ook gewoon de winkel in met de pyama nog aan en de krulspelden in en niemand vind het raar. Hetzelfde geld ook voor een gedeelte voor de grote steden, maar dan wel in de buitenwijken  2006-18  Er zijn wel in Amerika een stuk minder dress codes, op een begrafenis hoef je geen nieuw zwart pak te kopen, sterker nog, de meeste mensen gaan we gewoon in hun dagelijkse kleding, geld ook voor andere formele gelegenheden, het is allemaal een stuk makkelijker, minder geforceerd dan in Nederland, denk dat Chiefram dit ongeveer bedoelde  2006-20
#17 - 30-06-2007, 15:36 uur

sweatbox

Citaat
Dit is nou precies waar ik Amerika zo om waardeer

Volgens dit bericht is het verbod op het dragen van bepaalde kleding in een plaatsje in Amerika, dus ik begrijp deze opmerking niet.

Harry

Hier loopt men ook gewoon de winkel in met de pyama nog aan en de krulspelden in en niemand vind het raar. Hetzelfde geld ook voor een gedeelte voor de grote steden, maar dan wel in de buitenwijken  2006-18  Er zijn wel in Amerika een stuk minder dress codes, op een begrafenis hoef je geen nieuw zwart pak te kopen, sterker nog, de meeste mensen gaan we gewoon in hun dagelijkse kleding, geld ook voor andere formele gelegenheden, het is allemaal een stuk makkelijker, minder geforceerd dan in Nederland, denk dat Chiefram dit ongeveer bedoelde  2006-20

Is dat niet erg verschillend per regio?

Lijkt me trouwens een bijzonder die Texanen met krulspelden, een pyjama en boots. ;D
Ik moet zeggen dat ik me die shoppende vrouwen met krulspeden ook nog kan herinneren uit de jaren '70.
#18 - 30-06-2007, 19:25 uur

sweatbox



Van 'Detroit Free Press', Freep.com
#19 - 09-07-2008, 19:24 uur

hollandranch

En wat doen ze tegen de dames met hun mini rokjes en ontblote buikjes, niet dat ik er last van heb, tenminste meestal niet :-X
#20 - 09-07-2008, 19:30 uur

sweatbox

En wat doen ze tegen de dames met hun mini rokjes en ontblote buikjes, niet dat ik er last van heb, tenminste meestal niet :-X

Zo lang je maar geen ondergoed ziet, is alles in orde. :D
#21 - 09-07-2008, 19:33 uur

Fisherman

Oh dus als ze geen ondergoed dragen dan is er niets aan de hand ;)
#22 - 09-07-2008, 20:00 uur

hollandranch

Oh dus als ze geen ondergoed dragen dan is er niets aan de hand ;)


Denk dat er veel mannen staan onder trappen  :-X
#23 - 09-07-2008, 20:09 uur

Fisherman

en dat die mannen voor het betreden van een trap "after you" tegen een dame zeggen :D
#24 - 09-07-2008, 20:24 uur
« Laatst bewerkt op: 09-07-2008, 20:26 uur door Fisherman »

hollandranch

Vind dat de politiebaas in het artikel ook een smerige naam heeft "Police Chief David Dicks is on the lookout"  een man met zo'n achternaam moeten ze van de straat halen ;D
#25 - 09-07-2008, 20:50 uur

Fisherman

Haha :)  Hetzelfde geldt voor rechercheur De Cock met c.o.c.k ;)
#26 - 09-07-2008, 21:16 uur
« Laatst bewerkt op: 09-07-2008, 21:22 uur door Fisherman »

J-P

Draag toch wat je lekker vindt...mits het niet op je werk is.

Een baggy pants zakt ook  :P.....alleen het onfrisse gedeelte van het lichaam zit daar waar je je broek pakt om deze op te halen......en je pakt je broek niet altijd bij de zijkant om deze omhoog te brengen!!!!! Vandaar, dit soort kleed gedrag niet op je werk.!! Is mijn mening!

Wat je draagt als klant is geheel jou ding.....mits het niet vies is.
#27 - 10-07-2008, 05:56 uur

JDenalane

Dit is een grap zeker?
#28 - 11-07-2008, 04:45 uur

Chiefram

Nou, ik denk niet dat dit een grapje is, als ik die advertentie zo zie. Het is weer typisch iets Amerikaans om zulke wetten in te stellen, hahaha...

Ik heb vroeger ook altijd Saggy Pants gedragen. Sterker nog, ik heb ze nog steeds in de kast hangen!!! Zolang je maar een onderbroek draagt (of boxer moet het zijn, want anders loop je voor schut) vind ik niet dat ze je hiervoor een bekeuring kunnen geven. Ten eerste is het gaaf om te zien en te dragen, die Saggy Pants en ten tweede snap ik niet wat er tegen het zien van een stukje 'boxer' is.

Als ze dan toch bekeuringen willen gaan uitschrijven of gevangenisstraf willen geven, doe dit dan bij the obese die in veel te korte t-shirts lopen en korte broekjes. Dat is pas echt smerig om te zien, zeker als bepaalde lichaamsdelen er zowat uitgeperst worden.
#29 - 12-07-2008, 17:46 uur

margriet

hallo.   Ik zit in Wisconsin, en weet alleen dat op mijn zoontje's  ( 5 jaar), school, het verboden is om een bandana te dragen en je broek op je knieen te hebben.  Ben het er wel mee eens .  Tis geen gezicht.  Maar volgens hun is het om niet ge-associeerd te worden met gangs.    Is wel weer grappig want ik zit in Green Bay, wisconsin.   Niet in een grote stad of zo.   groeten
#30 - 29-10-2008, 20:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15