Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoe ben je in amerika gekomen??

Discussie gestart

Loek

...(en een hypotheek is in Florida zonder Amerikaanse Credit History ook niet mogelijk)

Ja, en premiewoningen kennen ze hier ook niet.  Je moet er op rekenen toch tenminste 15% eigen geld in het huis te kunnen steken.  Hoe meer eigengeld je erin steekt, hoe lager de rente is.  Nu is de rente op dit moment toch al vrij laag heb ik begrepen, dus misschien maakt dat niet echt veel uit.
#46 - 06-02-2005, 18:51 uur

PBBI

Citaat
(en een hypotheek is in Florida zonder Amerikaanse Credit History ook niet mogelijk)

Heivalido, dit klopt niet helemaal. Er zijn genoeg Europeanen die bijv. een vakantiehuis (maar een gewoon huis kan ook) in Florida hebben zonder dat ze een credit history hebben. En veel van onze clienten kopen een huis of condominium als ze een jaartje daar zijn. Wij adviseren nl. om eerst een jaar te huren om op je gemak een buurt, huis etc. te zoeken.

Als je problemen hebt hiermee, neem eens contact op met me. De eigenaar van ons kantoor in Florida heeft ook zijn makelaars papieren en helpt wel vaker met het kopen van een huis.
Hans
#47 - 06-02-2005, 22:02 uur

heivalido

Das raar, we hebben het uit laten zoeken door America1 Mortgage en door Century 21 en die kwamen beide tot de conclusie dat ik geen hypotheek kon krijgen zonder de volgende 3 punten.

1 SSN.
2 Credit History.
3 Job of ander inkomen.
#48 - 06-02-2005, 23:09 uur

Loek

Je kunt wel een huis kopen, maar of je een hypotheek krijgt bij een amerikaanse bank zonder de drie punten die Heilvado noemt lijkt me moeilijk.  Of je betaalt woekerrentes
#49 - 07-02-2005, 04:55 uur

Jez

...(

Ja, en premiewoningen kennen ze hier ook niet.  

Ik neem aan dat je de Premie-A-woningen bedoeld?
Dat bestaat hier ook niet meer; is een x aantal jaar geleden afgeschaft.
#50 - 07-02-2005, 11:57 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

PBBI

Ok, maar als je je greencard hebt dan heb je ook een SSN , punt 1 valt dus af. Punt 3 valt ook af als je zo slim bent om pas een huis te kopen als je een baan hebt of ander inkomen  ;). In geval van onze clienten, die hebben een E2 of L1 visum en dus ook een SSN en tevens een inkomen.
Blijft nog over de credit history, dit is altijd een probleem, ook voor onze clienten. Daat moet je de eerste jaren doorheen, iets meer rente betalen dat klopt.

Maar je kunt niet alles hebben, een greencard winnen en ook nog eens een credit history  ;D
#51 - 07-02-2005, 11:57 uur

enny

Je kan een huis kopen als je hier niet woont (zonder credit history), je betaald inderdaad iets meer en na twee jaar hebben wij refinance aan ons huis gedaan, en toen al de lagere rente gekregen. Het is trouwens moeilijk om in het begin hypotheek bij de bank te krijgen, maar er zijn mortgage brokers die voor hun zelf werken en die kunnen je meestal wel helpen, nogmaals met een hogere rente een een hoger down payment dan de gemiddelde amerikaan heeft. maar het is dus allemaal mogelijk, alleen moet je hier uitzoeken wie dat kan doen voor je. Wij begonnen bij de bank en kwamen uiteindelijk bij een mortgage broker terecht die iedereen kan helpen (ook mensen met een slechte credit history).
#52 - 07-02-2005, 14:02 uur

heivalido


Maar je kunt niet alles hebben, een greencard winnen en ook nog eens een credit history  ;D

Ik klaag ook niet hoor  ;D ;D ;D we huren wel een jaartje of wat voordat we gaan kopen.
#53 - 07-02-2005, 21:35 uur

PBBI

Citaat
Wij begonnen bij de bank en kwamen uiteindelijk bij een mortgage broker terecht die iedereen kan helpen

Klopt helemaal Enny.
En met mortgage brokers moet je ook voorzichtig zijn. Het kan zijn dat ze een betaling vragen voor het zoeken naar een lening en dan moet je maar afwachten waar (en of) ze mee komen
#54 - 07-02-2005, 22:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15