Hai mensen,
Ik heb het hele verhaal van Martin gelezen!
Jeez hoopies stress.... Maar gefeliciflapstaart!
En om heel eerlijk te zijn maakt het me ook wel een btje angstig!
In mijn geval heb ik ruim 7 maanden stage gelopen in NYC. Dit beviel mij prima! Maar wat mji nog meer beviel was mijn huidige vriend! We zijn aan elkaar verslingerd geraakt en zouden erg graag snel weer bij elkaar zijn.
Nu heb ik al naar de Nederlandse verblijfvergunningen gekeken om hem hierheen te krijgen en de Spaanse zodat wij samen in Spanje kunnen wonen (Hij spreekt al vloeiend spaans & engels en een deel van mijn familie woont daar). Helaas is dit beide erg lastig. Ik ben namelijk 20jr en studeer komend jaar af, heb dan wel een internationaal diploma en spreek meerdere talen, maar heb nog geen inkomen van 1318 euro in de maand om voor hem te tekenen. Nog afgezien het feit dat wij dan zouden moeten trouwen.
Het makkelijkste voor ons om samen te zijn zou dus zijn als ik naar Amerika terug zou kunnen. Ik had al wel gehoord over de Green Card Lotery, en had eigenlijk stilletjes gehoopt dat dit onze kans zou zijn. Maar uit Martin's verhaal begrijp ik dat je 2 jr achter elkaar moet hebben gewerkt. Nou werk ik wel maar erbij, en dat zullen ze ongetwijfeld niet bedoelen... grrr
Heeft iemand nog goede tips/advies?
Het doet namelijk veelste veel pijn om zo ver van elkaar verwijderd te zijn... en de rekeningen vliegen ook de pan uit! aiaiai...
Plz help me?!