Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Overgewicht Nederland neemt ernstig toe

Discussie gestart

Mississippi

Sommige verschillen tussen de USA en Nederland worden kleiner !

Het aantal mensen met overgewicht zal de komende jaren verder stijgen. Wanneer deze stijging met het huidige tempo doorzet, zal over twintig jaar 41 procent van de Nederlanders te kampen hebben met matig overgewicht en 18 procent met ernstig overgewicht.

Vroeger viel het me op dat er relatief meer dikke mensen in de USA rondliepen. Nu zie ik dat verschil veel minder. Volgens mij hebben we in Nederland de Amerikaanse levensstijl (betreft eten, drinken en bewegen) volledig overgenomen.

Goed nieuws voor de Nederlandse fitness centra  :D



Leuk he, zo'n fitness met roltrappen !!!
#1 - 14-04-2005, 21:32 uur

Bakvet

Leuk he, zo'n fitness met roltrappen !!!
Inderdaad! Vaak genoeg gezien. Nooit bij stilgestaan, tot ik jouw foto zag.  ;D
#2 - 15-04-2005, 00:56 uur

PetraVS

Je vergeet, dat er mensen zijn, die geen trappen kunnen lopen en toch naar zo'n fitnesscentrum gaan.  Revalideren of ouderen van dagen bijvoorbeeld.  Alles in de VS moet ook ingericht zijn op gehandicapten, hoe licht gehandicapt ook.  Ik wil wel wedden, dat er ergens ook een lift te vinden is, bij dat fitness centrum, er is er ook een in degene, waar ik naar toe ga.
#3 - 15-04-2005, 01:12 uur

ejb

Dat is dan toch wel positief, er wordt aan iedereen gedacht! Hier zijn de fitness centra toch veelal ingericht op de fitte (of in ieder geval niet gehandicapte) Nederlander. Enige jammere is dat vast niet alleen de gahendicapten gebruik zullen maken van de roltrap en lift  ;)
#4 - 15-04-2005, 01:41 uur



PetraVS

Nee, de foto laat dat al zien  ;D.  Let the record show, dat ik altijd de trappen loop (maar ik  hoef dan ook absoluut niet af te vallen).
#5 - 15-04-2005, 01:39 uur

ejb

Nee, de foto laat dat al zien  ;D.  Let the record show, dat ik altijd de trappen loop (maar ik  hoef dan ook absoluut niet af te vallen).
Ja, een roltrap waar iemand net doet of hij loopt telt natuurlijk niet  :P ;D
Way to go Petra!!
#6 - 15-04-2005, 01:46 uur



Jez

Even voor de goede orde: je kan niet altijd aan de buitenkant zien of iemand een handicap heeft. Aan mijn man zie je ook niet dat zijn spieren hem vaak in de steek laten en dat hij daardoor geen trappen kan lopen. De trap op lukt wel, alleen is hij dan de rest van de dag uitgeteld. Okee, hij gaat dan ook niet naar de fitnes............
#7 - 24-04-2005, 12:59 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ejb

Ben het helemaal met je eens Jez, dat er genoeg mensen zijn waaraan je zo niet ziet dat ze gehandicapt zijn.
Maar, tenzij het een sportschool voor gehandicapten is, is het raar als iedereen gebruik maakt van de roltrap  ;)
#8 - 24-04-2005, 13:02 uur



Jez

Hahaha, daar heb je helemaal gelijk in, ejb!
#9 - 24-04-2005, 21:14 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15