Ah, Ik heb je vorige topic even teruggezocht en dat was inderdaad een mooie trip.
Ik dacht overigens dat je nu in Green Bay zat en met het vervolg van je reis in de maag zat.
Maar nu begrijp ik dat die reis nog moet beginnen, zelfs nog geboekt moet worden.
Dat je van een andere luchthaven terug naar huis zou willen vliegen opent diverse mogelijkheden
Laat ik eens een paar voorzetjes doen:
Je zou kunnen beginnen met (een paar dagen) Minneapolis en daarna een rondje rondom Lake Superior kunnen rijden waarbij je onderweg Green Bay bezoekt.
Ik ben zelf niet bekend met dat rondje, maar ik zie in Canada een paar national en provincional parken langs de oever van dat meer.
Kijk zelf maar even of het iets is wat je aanstaat. Delta vliegt rechtstreeks naar Minneapolis dus qua verbinding is dit geen probleem
Je kunt ook een route naar het westen maken.
Na je verblijf in Green Bay rij je naar Minneapolis en na een paar dagen rij je verder via Sioux Falls en Badlands National Park naar de Black Hills.
In die Black Hills vind je Mt.Rushmore (die berg met koppen van 4 presidenten) en het mooie Custer State Park.
Dan rij je via Devils Tower (bekend van de film Close Encounters of the third kind) naar Cody, Yellowstone en Grand Teton.
Ik weet zeker dat Yellowstone meer indruk op je zal maken dan Bryce of Grand Canyon.
Daarna kun je er eventueel Salt Lake City nog aan vastplakken, maar bij gebrek aan tijd kun je ook vanuit Billings of Jackson terugvliegen.
Hou er wel rekening mee dat Yellowstone een vrij kort seizoen kent en eigenlijk tussen juni en half sept bezocht moet worden.
Kijk eens bij onze voorbeeldroute die van Denver naar Yellowstone loopt.
Bij die route vind je veel info over de route via Black Hills/Badlands, Yellowstone/Grand Teton en Salt Lake City
Als je naar het oosten of het zuiden wil zou ik Green Bay niet als beginpunt van je rondrit kiezen, maar die plaats als stop-over bezoeken en dan doorvliegen naar een stad waarbij je veel dichter bij bezienswaardigheden zit.
Een trip door het oosten van Amerika zal sowieso meer steden bevatten dan natuurparken, maar hé, met een mooie stad is ook niks mis. Toch ?