Hoi Wippelgem!
Nou, ik kan je de oostkant van harte aanbevelen hoor! Bergen, bossen, strand, zee, leuke steden, enz. enz.
Amish county (rondom Lancaster) in Pennsylvania is erg interessant. Philadelphia en Boston zijn hele gezellige
steden. De natuur in New Hampshire, de Adirondacks in NY State en Acadia NP in Maine is/zijn erg mooi.
Cape Ann is wat kleinschaliger dan Cape Cod maar daarom niet minder mooi. In New Hampshire heb je hele
gezellige dorpjes, zoals bijvoorbeeld Conway, met leuke winkeltjes en cafeetjes. De Fingerlakes in NW State
is een mooi gebied. Mocht je nog wat zuidelijker gaan, in Virginia en West Virginia heb je heel veel grote en
kleine natuurparken die de moeite waard zijn. Vlakbij Washington bijvoorbeeld heb je Great Falls NP.
Mocht je ook naar pretparken willen, ook daarvan heb je er plenty.
Ik ben zelf in 2005 en afgelopen jaar aan de oostkant geweest; 2005 staat op mijn site en hij is bijna bijgewerkt
met de laatste vakantie erbij. Wop is ook vorig jaar in dit gedeelte geweest en heeft daar een verslag van gemaakt,
net zoals Njit & SpaceAce die hebben hier een route gevolgd met veel pretparken erin.
Annemieke kan je alles over het Fingerlakes-gebied vertellen, Petra Timmer over de Adirondacks (ze runt er een motel!)
en Petra VS over Virginia e.o.
Ik zou er dus nog eens over nadenken als ik jou was, want naar mijn idee is ook dit deel van Amerika zeker de moeite waard!
Groetjes, Jez