Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Planning 2006

Discussie gestart

Wop

Ik heb een Pentax digitale Spiegelreflex *ist DL , leuk speelgoed hoor  ;)
#61 - 05-09-2006, 17:09 uur

Jez

Ik heb een Pentax digitale Spiegelreflex *ist DL , leuk speelgoed hoor  ;)

Da's inderdaad een fijn aparaat; ik heb dezelfde!  ;)
#62 - 06-09-2006, 22:29 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

kevertje

wij zitten nu in Ithica.... alle hotels waren wel een beetje vol :) blijkbaar populair plaatsje ;-)
morgen weer verder, via de amish naar washington
hoop dat je nog wat amish kan zien want wat ze meegemaakt hebben is verschrikkelijk.
#63 - 05-10-2006, 01:56 uur

Annemiek

Geen idee waarom de hotels nu vol zitten op een doordeweekse dag. Je treft het niet met het druilerige weer vandaag.
#64 - 05-10-2006, 02:18 uur

kevertje

Het Comfort Inn vroeg hier maar liefst 99 dollar met AAA korting. Hij kon er 93 van maken.
Het Howard Johnson was vol net als het Best Western. Het holiday inn zou richting de 159 gaan. Het Super8 was 91 incl tax. Dus die hebben we maar genomen.
Gelukkig is het weer nu beter. Volgens het Best Western was er een conferentie/meeting ofzo waardoor het druk was.

Vandaag naar het park hierboven wat jij suggereerde en dan richting de Amish area. Hopelijk kunnen we in Intercourse/Lancaster toch nog wat Amish zien na al het verschrikkelijke gebeuren.

groetjes
#65 - 05-10-2006, 14:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15