Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Planning 2006

Discussie gestart

PetraVS

Ziet er goed uit, Wop.  Een tip: koop de tickets voor het Baltimore aquarium online!  Het is ontzettend populair en zo hoef je geen tijd te verliezen in de rij. (http://www.aqua.org)
#31 - 16-01-2006, 21:54 uur

Wop

Ziet er goed uit, Wop.  Een tip: koop de tickets voor het Baltimore aquarium online!  Het is ontzettend populair en zo hoef je geen tijd te verliezen in de rij. (http://www.aqua.org)


Okido Petra, bedankt voor de tip!

Nu nog 7 mandjes wachten  :(

Maar goed we kunnen nu verder met het plannen van de verblijfplaatsen  ;)
#32 - 17-01-2006, 09:59 uur

Wop

Mooie reis, Wop! Mooi staatje ook  ;)

Ik mis eigenlijk 1 ding: Amish County. Of heb je dat al eens gezien? Wij hebben dit in een ochtend bekeken (beetje snel, maar we kregen wel een goed beeld) en vonden het erg leuk.

De Prime Outlet is giga-groot! En best makkelijk te vinden; volgens mij ligt in elk hotel wel een plattegrond van de omgeving en daar staat Prime ook op aangegeven. Daar had ik de tip nl vandaan.

Veel plezier ook in Ithaca {ga je toevallig bij een bekende op de koffie?}  ;)

Hoi Janneke,

Amish county hebben wij nog niet gezien, wat houdt het precies in en waar vind ik het?

De prime outlets heb ik uit jouw reisverslag  ;) , en ik moet eerlijk toegeven ik vind het ook wel leuk om zo nu en dan even te shoppen.

Ik zou niet weten bij wie ik op de koffie moet gaan in Ithaca, of er moet nog een uitnodiging komen van een Ithaca resident  ;)

Wat betreft het staatje, die heb ik ooit eens gemaakt, eigenlijk bewerkt van bestaande sheets van leden van onze discussiegroep, om je voorplanning en ter plaatste te kunnen gebruiken ivm uitgaven etc.

Ik heb hem online gezet en iedereen mag hem vrij gebruiken. Tips, aanvullingen, verbeteringen zijn welkom.
Gr,
Wop
#33 - 17-01-2006, 10:04 uur
« Laatst bewerkt op: 17-01-2006, 10:55 uur door Wop »

Wop

Zojuist ook nog tickets geboekt voor het hele gezin voor een Game van de New York Yankees..  :D

Citaat
You purchased 4 tickets to:
_____________________________________________________________________________________________
New York Yankees vs. Detroit Tigers
Yankee Stadium, Bronx, NY
Tuesday August 29, 2006 7:05 pm

Seat location: section TIER10, row V, seats 8-11

Ik heb eerder in Florida ( Marlins ) een wedstrijd gezien en om sfeer te proeven tijdens Amerikaanse sport evenementen is een Baseball game een goede gelegenheid.
#34 - 17-01-2006, 11:54 uur

B-man

Zojuist ook nog tickets geboekt voor het hele gezin voor een Game van de New York Yankees..  :D

Citaat
You purchased 4 tickets to:
_____________________________________________________________________________________________
New York Yankees vs. Detroit Tigers
Yankee Stadium, Bronx, NY
Tuesday August 29, 2006 7:05 pm

Seat location: section TIER10, row V, seats 8-11

Ik heb eerder in Florida ( Marlins ) een wedstrijd gezien en om sfeer te proeven tijdens Amerikaanse sport evenementen is een Baseball game een goede gelegenheid.

Zeer goede zet, ik heb goede herinneringen aan mijn Yankee game. Je kunt er ook zeer makkelijk komen met de subway.

B-man
#35 - 17-01-2006, 12:52 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Jez

Amish county hebben wij nog niet gezien, wat houdt het precies in en waar vind ik het?

Westelijk van Philadelphia heb je Lancaster County, met als "centrum" het plaatsje Intercourse. Hier woont een grote groep Amish en Menonites. Als je vanaf Philly de 30 volgt en dan de afslag naar de 340 neemt, belandt je in een heel andere wereld. De omgeving is heel mooi (glooiend), de wegen smal en landelijk en vrij snel zul je de eerste paard & wagen met daarop een Amish-meneer of -mevrouw tegenkomen. Op die weg kom je door Compass, waar je de "Country Trift and Gift Shoppe" tegenkomt. Hier worden ingebrachte spulletjes van de Amish verkocht en op de bovenverdieping zijn Amish-dames de mooiste quilts aan het maken. Intercourse is wel een beetje het belangrijkste -en ook meest toeristische- plaatsje. Je vind hier allerlei leuke winkeltjes met ambachtelijke produkten en je kunt er lekker eten en bediend worden door Menonietse dames.
De hele omgeving is zeer landelijk en je zult veel mannen op het land aan het werk zien, op de ambachtelijke manier.

Wij zijn hier op dag 5 van onze rondreis een ochtendje geweest.

Hier zijn nog wat foto's van Lancaster County:







Citaat
Ik zou niet weten bij wie ik op de koffie moet gaan in Ithaca, of er moet nog een uitnodiging komen van een Ithaca resident  ;)

Ons alle Annemiek woont in Ithaca - helaas de laatste tijd wat minder actief hier...............

Citaat
Ik heb hem online gezet en iedereen mag hem vrij gebruiken. Tips, aanvullingen, verbeteringen zijn welkom.

Ik zag het; handig & aardig van je om het met ons te delen  :-*

Groetjes, Janneke
#36 - 17-01-2006, 20:57 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mrjn

En als je er op zondag bent, dan kun je nergens heel hard rijden, omdat 's middags allemaal mensen (vooral jonge mensen) in hun buggies op pad zijn.
En er wordt dan natuurlijk niet op het land gewerkt.
#37 - 18-01-2006, 11:52 uur

Wop

Leuk, ik heb even gekeken en het is maar 60 km "om" rijden..

Ik zet het op de lijst!!

Btw we zijn er op vrijdag .... 
#38 - 18-01-2006, 18:33 uur

Wop

Ziet er goed uit, Wop.  Een tip: koop de tickets voor het Baltimore aquarium online!  Het is ontzettend populair en zo hoef je geen tijd te verliezen in de rij. (http://www.aqua.org)


Zeg Petra, even een vraagje ivm met de planning. Hoeveel tijd breng je ongeveer door in dt aquarium?
#39 - 18-01-2006, 18:46 uur

PetraVS

Ik zou er tweeeneenhalf tot drie uur voor uittrekken en zeker de dolfijnenshow meenemen, onze kinderen vinden die prachtig.  Het is natuurlijk geen Seaworld, maar meer een leerzame show.  Verder zijn er vijf verdiepingen en een marine mammal gedeelte (wat dat is weet ik niet, het was nog niet open, toen wij er voor het laatst waren).
#40 - 18-01-2006, 21:55 uur

Wop

Ik zou er tweeeneenhalf tot drie uur voor uittrekken en zeker de dolfijnenshow meenemen, onze kinderen vinden die prachtig.  Het is natuurlijk geen Seaworld, maar meer een leerzame show.  Verder zijn er vijf verdiepingen en een marine mammal gedeelte (wat dat is weet ik niet, het was nog niet open, toen wij er voor het laatst waren).

Ok..

Ze hebben ook een Australian Exhibit zie ik op hun site.
#41 - 18-01-2006, 22:16 uur

Annemiek

Citaat
Ik zou niet weten bij wie ik op de koffie moet gaan in Ithaca, of er moet nog een uitnodiging komen van een Ithaca resident 

Ons alle Annemiek woont in Ithaca - helaas de laatste tijd wat minder actief hier...............
Citaat


Oh, ik ben er nog wel hoor.  :)  Ik had niet gezien dat je Ithaca erbij had gezet, goede keus (vindt ik tenminste, maar ik ben bevooroordeeld). En je komt maar op de koffie hoor. Als het gaat zoals we willen zijn we dan net terug van Nederland denk ik.
Annemiek
#42 - 18-01-2006, 22:38 uur

Jez

En je komt maar op de koffie hoor. Als het gaat zoals we willen zijn we dan net terug van Nederland denk ik.

Hee Annemiek!

Sorry, ik wilde niets opdringen ofzo; het was eruit voor ik er erg in had  :icon_redface: :sorry:
Ik weet dat je heel gastvrij bent, dus had ik iets aangenomen wat niet zo bleek te zijn.......... En ik heb
nog wel geleerd dat aannames niet juist zijn! Voel je door mij niet verplicht iets te doen wat je misschien
niet wilt; both of you may blame it on me.

Yours truly, Jez
#43 - 18-01-2006, 22:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Wop

En je komt maar op de koffie hoor. Als het gaat zoals we willen zijn we dan net terug van Nederland denk ik.

Hee Annemiek!

Sorry, ik wilde niets opdringen ofzo; het was eruit voor ik er erg in had  :icon_redface: :sorry:
Ik weet dat je heel gastvrij bent, dus had ik iets aangenomen wat niet zo bleek te zijn.......... En ik heb
nog wel geleerd dat aannames niet juist zijn! Voel je door mij niet verplicht iets te doen wat je misschien
niet wilt; both of you may blame it on me.

Yours truly, Jez

JOUW SCHULD !  >:D

Nu moet ik Amerikaanse koffie gaan drinken  ;D

(Of zou het een heerlijk Hollands bakkie kunnen zijn? )
#44 - 19-01-2006, 09:13 uur

Annemiek

Ik heb allebei. ::)
#45 - 19-01-2006, 14:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15