Met 2 kinderen zou ik het iets dichter bij elkaar houden en het deel Niagara / Canada laten zitten. Niagara Falls zijn fenomenaal: voor een halve dag. Algonquin is denk ik niet de moeite waard.
Is de 1e dag de aankomstdag? Dan heb je 2 dagen voor NY. Daar zou ik 3 van maken. Washington en Philadelphia zijn ook erg mooie steden. In Philly is de Duck-tour erg leuk, vooral met kinderen. Bij Philly heb je Lancaster County, waar Amish wonen. Bijzonder gebied. En als je daar toch bent en van chocola houdt, kun je in Hershey de Hershey chololadefabriek bezoeken.
Kijken jullie wel eens naar OCC en/of vind je motoren leuk? Dan kun je vlakbij de Catskills OCC bezoeken. De Catskills zijn sowieso erg mooi en een bezoekje aan Woodstock is leuk.
Reken er op dat het vanaf Boston of Cape Cod een volle dag rijden is naar NY, zonder stops onderweg. Aan de kust van Connecticut en Rhode Island valt ook het eea te beleven, dus je zou over de terugweg 1-2 dagen kunnen doen.
Wij zijn een paar maal aan de oostkust geweest; mocht je meer ideeën willen, kijk dan eens op mijn
website.