Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

duur of o.k???

Discussie gestart

Chiefram

Nou ja, je hebt in iedergeval een schitterende bak onder je kont in de US! Daar hoef je je niet voor te schamen! Ik vind het echt een beauty...

Krijgen we dan nog wel een auto-test verslag van je?  ;) ;D
#16 - 25-05-2005, 23:59 uur

Mississippi

Volgens mij is de Blazer niet meer in productie en is hij een of twee modeljaren geleden geheel door de TrailBlazer vervangen. National en Alamo hebben waarschijnlijk de laatste partij Blazers eruit gedaan. Hoewel een TrailBlazer er veel stoerder uitziet en ongetwijfeld een paar inch groter is, is er m.i. niet serieus sprake van een upgrade.

Waarom staat hij dan nog steeds op de website http://www.chevrolet.com/blazer/  ???
#17 - 26-05-2005, 09:49 uur
« Laatst bewerkt op: 26-05-2005, 09:49 uur door Mr Mississippi »

DennisH

Krijgen we dan nog wel een auto-test verslag van je?  ;) ;D

Anders krijg je er 1 van mij, ik heb een Trailblazer geboekt bij Alamo voor onze rondreis  ;D
#18 - 26-05-2005, 10:32 uur

Chiefram

Ok, doe je er ook wat mooie foto's bij van de Trail Blazer? Gaan jullie ook (ook al mag dat officieel niet) off-road?
#19 - 26-05-2005, 15:25 uur

Stinger

Waarom hij nog steeds op de website staat weet ik ook niet.Maar zo heb ik dus de auto geboekt,via de website heb ik een chevrolet blazer geboekt,en kreeg van de week bericht dat we nu een trailblazer krijgen inplaats van de blazer.
jongens vraag me niet waarom en hoezo en weet ik veel,ik weet het ook niet?!?
Maar ik ga jullie na mijn vakantie zeker foto's laten zien,en je krijgt een verslagje van de rit met de trailblazer!!

of je off road gaan??Ik weet het niet,we'll see.
ik zie het al helemaal voor me,staan wij daar vast in de middle off nowhere,echt iets voor mij!! ;D
#20 - 26-05-2005, 19:27 uur

Stinger

soory,mr mississippi,ik dacht dat je de alamo website bedoelde,maar je bedoeld de chevrolet website.

sorry,beetje laat van begrip :-[
#21 - 26-05-2005, 19:30 uur

Bakvet

Daardoor liet ik me eigenlijk ook in verwarring brengen. Op autoverhuur websites krijg je vaak nog een foto van de oude Blazer te zien, die tegenwoordig "Trailblazer" heet. Het is een 'standard' SUV. Je hebt ook 'intermediate' SUV's, die een maatje kleiner zijn. En die blijken nog steeds door Chevrolet verkocht te worden onder de naam Blazer. Het is een oud model, 2-deurs.

Alle andere autoverhuurders hebben zo'n intermediate SUV in de catalogus staan, maar Alamo niet volgens mij. Dus ik dacht even dat ze een sigaar uit eigen doos presenteerden.
#22 - 26-05-2005, 21:34 uur
« Laatst bewerkt op: 26-05-2005, 21:37 uur door Bakvet »

Mississippi

Nieuw!
soory,mr mississippi,ik dacht dat je de alamo website bedoelde,maar je bedoeld de chevrolet website.

sorry,beetje laat van begrip :-[

No problem, het stond er inderdaad niet heel duidelijk.
Zo'n (Trail) Blazer is niet alleen handig op dirt roads, maar ook op het strand  8)


Galveston Stewart Beach
#23 - 26-05-2005, 22:15 uur
« Laatst bewerkt op: 26-05-2005, 22:16 uur door Mr Mississippi »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15