Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

ervaringen handbagage

Discussie gestart

djengo


Hoi Allemaal,

Er zijn standaard maten (25x35x55cm) voor de grootte van toegestane handbagage per persoon.

Wat zijn jullie ervaringen? Wordt hier erg op gelet of lukt het ook om een grotere tas mee te nemen?
#1 - 25-08-2010, 08:49 uur

Freckles49

Mijn ervaring is dat voor de grote oversteek er wel degelijk goed naar wordt gekeken. Vooral KLM vind ik erg streng vooral voor de Economy passagiers. Heb wel eens Business gevlogen met KLM en dan wordt het verhaal anders. Eenmaal in de States heb ik mij er wel eens over verbaasd wat en hoeveel men met een binnenlandse vlucht mee mag nemen in de cabine.
#2 - 25-08-2010, 09:54 uur

Yessica

Ik menig keer gezien dat te grote handbagage zonder pardon ingecheckt moest worden als ruimbagage.

Bovendien mag je vaak maar 1 stuks ruimbagage meenemen, dus als je handbagage ook in het ruim moet kun je nog bijbetalen ook.

Ik zou het risico dus niet nemen.

#3 - 25-08-2010, 12:07 uur



Jez

En persoonlijk vind ik het asociaal, want dan kan een ander zijn spullen niet kwijt.
#4 - 26-08-2010, 20:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Ik hou me altijd netjes aan de regeltjes (25x35x55cm) en ofschoon ik ook dan nog een losse laptop tas mee mag nemen doe ik dat niet. Ik kan mijn Macbook ook kwijt in mijn andere handbagage. Ik verbaas me er altijd over wat mensen soms mee aan boord MOGEN nemen echt A-SO-CIAAL maar ja als er bij het inchecken niet op gelet word......

Neemt niet weg dat de laatste x dat ik met Swiss, KLM en BA vloog er toch wel streng op gelet wordt en terecht....wil je meer meenemen dan vlieg je maar Business of First!
#5 - 27-08-2010, 18:13 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15