Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

KLM vluchten vanaf Antwerpen

Discussie gestart

AtlantaFan

Ik denk dat het thema -langzamerhand overslaat > naar een hele andere thread !!  :o

nogmals mijn vraag:

Het PRIJS verschil tussen vliegen vanuit Amsterdam en vanuit Antwerpen:


Laat hier eens zien :

maakeens een rekensommetje, bijvoorbeeld voor 2 Nederlanders  die van Antwerpen naar de USA vlliegen.
Het prijs verschil -boeken via Amsterdam- en het -boeken via Antwerpen-

#46 - 10-08-2008, 15:47 uur

hdeweert

Het is wel erg makkelijk om allerlei vergelijkingen uit de mauw te schudden om anderen van het
gelijk te overtuigen. Daarom doe ik er nog maar eens een bij

De reis bestaat uit een aantal bouw stenen. Om de muur te bouwen begin je onderaan bij het begin
en legt er steeds een bouwsteen op tot je bent waar je wezen wilt nl de hoogte van het gebouw.
Als je de niet met de onderste steen begint word het ook niks met de rest.
Je kan natuurlijk allerlei provocerende teksten hier droppen maar daar schiet men weinig mee op
Wat mij betreft is het einde verhaal met deze draad.
Het voegt niets zinnigs toe aan een discussie zo het al een discussie is.

Harm
#47 - 10-08-2008, 19:10 uur

ceetje

Ik denk dat het thema -langzamerhand overslaat > naar een hele andere thread !!  :o

nogmals mijn vraag:

Het PRIJS verschil tussen vliegen vanuit Amsterdam en vanuit Antwerpen:


Laat hier eens zien :

maakeens een rekensommetje, bijvoorbeeld voor 2 Nederlanders  die van Antwerpen naar de USA vlliegen.
Het prijs verschil -boeken via Amsterdam- en het -boeken via Antwerpen-



Waarom doe je dat zelf niet?
#48 - 10-08-2008, 20:53 uur

Mississippi


Laat hier eens zien :

maakeens een rekensommetje, bijvoorbeeld voor 2 Nederlanders  die van Antwerpen naar de USA vlliegen.
Het prijs verschil -boeken via Amsterdam- en het -boeken via Antwerpen-


Zo'n sommetje staat in de eerst post van dit topic.
#49 - 10-08-2008, 22:23 uur

Pieter79

>Schofterig van KLM deze mensen zo te behandelen alszijnde een stuk vuil!
Ik vind dit fatsoenoverschrijdend taalgebruik hetgeen niet in deze NG thuis hoort.

Fatsoenoverschrijdend taalgebruik?! Die opmerking van jou komt me nogal bekrompen over, verklaar je nader!
#50 - 11-08-2008, 09:23 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jez



Dat hadden deze Vlaamse hooligans toch wel kunnen beseffen?


Om die mensen als hooligan af te schilderen,gaat toch wel iets te ver.

Net alsof Hollanders zich altijd gedragen in het buitenland,met die sleurhut van hun,breek men mond niet open .


Ons zeer gewaardeerd forumlid Bakvet beschikt over een schitterend, enigszins sarcastisch, gevoel voor humor. Zo nu ga ik even naar de tuin. Daar zag ik een slak en ik heb nog ergens zout.......
#51 - 11-08-2008, 22:30 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

>Schofterig van KLM deze mensen zo te behandelen alszijnde een stuk vuil!
Ik vind dit fatsoenoverschrijdend taalgebruik hetgeen niet in deze NG thuis hoort.
Goh, en ik vind dit een zwaar overtrokken reactie. Schofterig is een heel normaal Nederlands woord, staat gewoon braaf in de Van Dale en betekent gemeen. Maar "bedankt" voor het wegjagen van een zeer gewaardeerd forumlid. Oh, wat is trouwens een NG ???
#52 - 11-08-2008, 22:34 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Mrjn

Nieuwsgroep, denk ik.
#53 - 12-08-2008, 19:00 uur

Mississippi

Niet alleen KLM maar ook Schiphol speelt hier ook een rol in:

Easyjet klaagt bij NMa over Schiphol

Uitgegeven: 13 augustus 2008 09:59
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2008 10:11


AMSTERDAM - Luchtvaartmaatschappij Easyjet gaat bij de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) een klacht indienen tegen Schiphol.
ANP

Volgens de Britse prijsvechter maakt de luchthaven zich schuldig aan discriminatie door passagiers die vanuit Nederland vertrekken twee keer zoveel te laten betalen aan toeslagen als reizigers die op Schiphol overstappen.

Easyjet kondigde dit woensdag aan. De luchtvaartmaatschappij neemt hiermee een voorschot op de "excessieve prijsverhogingen" van de veiligheids- en passagiersbelastingen die Schiphol vanaf 1 november gaat doorvoeren. Easyjet noemt de prijsverhogingen "regelrechte oplichterij van Nederlandse reizigers".

bron: nu.nl
#54 - 13-08-2008, 11:45 uur

FreezeM

>Schofterig van KLM deze mensen zo te behandelen alszijnde een stuk vuil!
Ik vind dit fatsoenoverschrijdend taalgebruik hetgeen niet in deze NG thuis hoort.
Goh, en ik vind dit een zwaar overtrokken reactie. Schofterig is een heel normaal Nederlands woord, staat gewoon braaf in de Van Dale en betekent gemeen. Maar "bedankt" voor het wegjagen van een zeer gewaardeerd forumlid. Oh, wat is trouwens een NG ???

Omdat dit onderwerp toch alle kanten op off-topic gaat doe ik daar ook maar aan mee. Peter W., je reactie is bekrompen en overtrokken genoemd. Ik sluit me daar bij aan. In plaats van  inhoudelijk te reageren op Chiefram reageer je op zijn woordkeuze. Een woordkeuze waarmee Chiefram zijn mening weergeeft. Er is niets ontfatsoenlijks aan het woord schofterig. Echter het beschuldigen van Chiefram en vervolgens doen alsof je namens het forum spreekt door te zeggen dat het woord schofterig er niet thuis hoort vind ik onwelvoeglijk.
#55 - 13-08-2008, 12:00 uur

DeniseenCoen

Via de website klm.be kan je vluchten boeken vanaf Antwerpen
Ze noemen dat "Brussels (Antwerp Central Rail)"
Tijdens het boeken zie je op het laatste moment dat je een treinkaartje voor de Thalys (Antwerpen-AMS) op een Belgisch station moet afhalen en dat kaartje afgestempeld bij inchecken in Amsterdam tonen.

Dat scheelt soms meer dan 150 Euro pp

Voorbeeld:
AMS-JFK van 8-18 oct: 709 Euro
Antwerpen-AMS-JFK: 531 Euro

Heeft iemand daar ervaring mee?
Zitten er addertjes onder het gras?

 :-\





Ik heb hier ervaring mee! Ik werk op een zakenreisbureau. En gebruik dit trucje enorm vaak.
Soms scheelt het enorm veel. Een ding waar je echt op moet letten is dat je dat treinkaartje ook echt moet gebruiken.
Je moet je voor vertrek namelijk melden bij de balie van de THALYS. Doe je dit niet.. dan heb je een probleem.
KLM en Thalys checken bij elkaar of er een no show( als iemand niet op komt dagen) is geweest!
Al is dit zo dan behoud KLM zich het recht om de doorvluchten naar de USA te annuleren.

Ter plaatse levert dit dan eventueel een enorme bijbetaling op.

Erg belangrijk dus om te weten!
#56 - 13-08-2008, 12:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15