Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Subway

Discussie gestart

siepell

er zit er gelukig ook 1 in gouda  :D
#61 - 15-08-2005, 21:19 uur

Kinneret

Gelukkig hebben we er ook een in dordrecht.
wat wel opvallend is dat heel curacao er mee bezaait is ik denk wel meer dan 7 zaken
op een bevolking van 120.000 mensen. ze hebben er ook nog 4 mac's 2 burgerking 2 kfc's
1 Denny's en 2 baskins en robbins.

een woord: toeristen
#62 - 16-08-2005, 11:55 uur

Heivalido

the blackened steak sandwich....Jihaaaaaa!!!!
#63 - 05-09-2005, 18:23 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

wiepster

Afgelopen zaterdag een heerlijke Classic Tuna gegeten en dochterlief een Barbecue.....we gingen op familiebezoek in het oosten en speciaal even bij Apeldoorn de snelweg af gegaan.
Ruby zat met ogen dicht te eten en waande zich helemaal in Fla. 8) !
#64 - 07-09-2005, 09:18 uur
« Laatst bewerkt op: 07-09-2005, 09:18 uur door wiepster »

MiamiHeat

Wij hadden er 1 in Amersfoort............die is helaas dicht  :'( :'( :'(

Als wij zin hadden in ons zgn "Amerika" moment gingen we daar even heen!!!!!

Hoop dat er echt snel weer een komt :-\
#65 - 07-09-2005, 16:45 uur

Kinneret

AAAAAAAAARGH!!! Ik verlang heel erg naar een echte pizzasub. Ik maak hier zelf ook weleens een pistoletje met een slami, kaas en wat sla klaar maar dit is echt niks vergeleken met de echte pizzasub!!! Had ik er maar een in de achtertuin!! ;D
#66 - 07-09-2005, 21:27 uur

MiamiHeat

Kreeg het maar niet uit mijn hoofd en we zijn net naar Apeldoorn gereden en hebben dar geweldig zitten schransen!!!!!!!!!!!

MEATBALLS ;D ;D
#67 - 07-09-2005, 21:40 uur

Vegas

Arnhem heeft ook een subway!
#68 - 09-09-2005, 20:13 uur

Heivalido

Spring Hill heeft er 8 hahahahahhahahahha.
En nu hebben we ze voor het uitzoeken...en dan komen we er niet eens zo heel erg vaak, gek eingelijk, in NL verlangde ik naar de Subway broodjes en nu vinden we het al weer normaal en niets bijzonders.  :-\
#69 - 10-09-2005, 05:09 uur
Vanuit Vlissingen, Zeeland, Nederland.
http://dutchinflorida.web-log.nl

Jez

Na onze slechte ervaring met Subway vorig jaar dit jaar toch maar weer geprobeerd, in Downey, California. Lekker!!
#70 - 01-10-2005, 00:21 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Serena

OMG wat vinden jullie nou van die stomme *&^%( reklame
van die vent met krulletjeshaar en een bril die zegt dat je
beter een subway sandwich kan nemen ipv een hamburger
(hij vergelijkt het vet%) en je ziet duidelijk dat het een
hamburger van de Mac ofzo is, en dan zegtie op het einde
"good for your taste AND your waste"
man, wat erger ik me aan die vent!!  >:(

hij mag dan gelijk hebben, ze hadden beter een lekker ding
kunnen nemen, of een lekkere meid!! deze man kan écht NIET!!

Xx
Serena
#71 - 13-10-2005, 04:18 uur

Loek

Dan begrijp je de history niet.  Jared (zo heet deze man) is de officiele spokesman voor Subway sinds hij dankzij een dieet van Subway broodjes bijna 250 pond is afgevallen.  Je moet de foto's zien van Jared voordat hij op dieet ging, ongeloofelijk zo dik was die man.

 

Het verhaal van Jared:

Jared from Subway - Jared S. Fogle was an average overweight guy who decided to lose weight by creating a 1000 calorie-a-day diet that consisted of mainly Subway® sandwiches. Originally  425 pounds, Jared, a  6' 2" 20-year-old Indiana University college student, frequented a Subway sandwich shop next to his apartment building in Bloomington, Indiana and ate Subway sandwiches twice a day for almost a year beginning March 1998.  His daily menu consisted of a breakfast of only coffee, 6" turkey sub and a bag of  Baked Lays® chips for lunch and a 12" veggie sub for dinner, with extra veggies and no cheese, oil or mayo. And lots of diet drinks. He loaded his sandwiches with tons of lettuce, green peppers, banana peppers, jalapeno peppers, and pickles, topped with a bit of spicy mustard.

As Jared began to lose weight, he introduced a regimen of walking exercises into his diet (1.5 miles a day) and eventually dropped 245 pounds. His size 60 waist shrunk to a 34.
#72 - 13-10-2005, 23:43 uur
« Laatst bewerkt op: 13-10-2005, 23:49 uur door Loek »

Serena

Hey bedankt Loek!!

ik denk al joh, waarom nemen ze die vent nou!!
This makes so a lot of sense right now!!

wat goed dat hij zoveel is afgevallen, terwijl hij
eigenlijk ook gewoon nog chips en cola dronk,
wat een discipline!! ik heb in 1 klap RESPECT
voor deze jongen!! Echt bedankt voor deze info,
zal het gelijk aan mijn vriendinnen vertellen (die
zich ook ergerden aan Jared) Ik voel me ineens schuldig.. :-[

Xx
Serena
#73 - 14-10-2005, 06:01 uur

jaborg

De broodjes van subway ziijn lekker. Ik had ze nog niet in NL gezien maar ik zie al  dat er 1 bij mij in de buurt moet zijn. Ik ga gauw kijken.
#74 - 07-11-2005, 13:00 uur

dordtboy

In Dordrecht is de Subway een poos weg geweest en sinds begin van dit jaar zit die er weer op het statenplein alleen op een andere plaats
nu naast Intertoys
#75 - 21-06-2006, 22:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15