Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

telefoneren

Discussie gestart

Jez

Dank je, Bart!

Zou misschien iemand hier een nieuw topic van willen maken, met een duidelijke uitleg (lees: eentje die blonde Jez ook begrijpt) hoe het allemaal werkt, vanaf stap 1? Kan me namelijk voorstellen dat meer mensen nog niets van deze (nieuwe) techniek weten, of hoe te beginnen. Of is dat geen goed idee? Kunnen we meneer Skype er misschien ook bij betrekken.
#31 - 15-11-2005, 23:28 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Ik heb Voipbuster ook al een tijdje op de laptop staan.
Werkt lekker, geluidskwaliteit binnen nederland is goed.
Naar de USA wat minder, maar ja, wel gratis he.
Het is alleen jammer dat je nu 10 Euro moet storten, om onbeperkt te kunnen bellen.
Toen ik het net had was het nog 1 Euro.

Even een kleine correctie hierop; op de site staat inderdaad 10 euro, maar als je 5 euro stort dan werkt het ook gewoon. Je kunt opwaarderen met 5 of 10 euro. Als je via paypal betaalt dan kost het wel 80 cent extra. Bij mij staat er nu 5 euro in m'n account, zelfs na al enkele keren met m'n vriendin in NY te hebben gebeld!

De kwaliteit kan (nog) niet tippen aan een telefoonlijn, maar dat zou ook voor een gedeelte aan m'n headset kunnen liggen. Ik kijk echt uit naar een draadloze telefoon die ik op m'n pc kan aansluiten, dat praat toch gemakkelijker dan met een headset en je kunt ook nog wat rondlopen. Als je veel belt met de states is dit wel een aanrader. Je kunt trouwens ook met vaste lijnen in heel Nederland bellen, gratis en voor niets!
#32 - 20-11-2005, 13:43 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Lejoo

Bij mij weten, alleen op een vaste telefoon. Of je moet en mobiele telefoon in Amerika hebben, met je Nederlandse mobiel kun je geen "gratis"nummers in het buitenland bellen.

Weet iemand wat een GSM in Amerika kost en of ze daar ook aan prepaid doen?

Groeten,
Lejoo
#33 - 21-11-2005, 21:20 uur

B-man

Wat een GSM kost hangt een beetje af van de provider. Ze doen ook aan prepaid en dat werkt ongeveer net zoals hier in Nederland.

B-man
#34 - 21-11-2005, 21:38 uur
« Laatst bewerkt op: 21-11-2005, 21:39 uur door B-man »
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Lejoo

Heb je ook sites van de providers die dit aanbieden? Dan kan ik vast ff kijken wat er te krijgen is.
#35 - 22-11-2005, 21:20 uur

B-man

"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

LAE18

Aan allen die reageerden op het probleem van onze - voor zijn verjaardag - telefonerende zoon: dank voor de werkelijk nuttige informatie.
De communicatie hierover is nu volop aan de gang.
Vreemd blijft dat onze maatschappij (Telenet - België) wel het gesprek kan retraceren (en de duur) maar niet de provider.

Als het mij invalt, breng ik jullie nog op de hoogte van het resultaat.


Vriendelijke groet,

Willi Huyghe
#37 - 29-11-2005, 22:06 uur

Nelleke

Ik heb vorige keer (ahum... 10 jaar geleden) met collect call gebeld via KPN. We belden toch alleen maar 1 of 2 personen om door te geven hoe het ging en met die personen hebben we afgesproken dat we de telefoonrekening van hen zouden betalen (alleen die collect call gesprekken natuurlijk hihi)... en dat was een bedrag van niks... Het is inmiddels 10 jaar later, maar ik ga het denk ik wel weer op die manier doen aankomend jaar.
#38 - 31-12-2005, 12:53 uur

aliencook

Met een telefoonkaart kun je echt gigantisch lang bellen die zou ik zeker kopen!
Met je mobiel is geen aanrader behalve als je vodafoon hebt want dan kun je een
speciaal contract afsluiten waardoor het bellen vanuit Amerika en Canada een stuk goedkoper word.
#39 - 12-01-2006, 19:44 uur

texas freak

wij hebben in mei 2005 de mobiel meegenomen, die automatisch overschakelde op am. netwerk, gewoon lekker naar huis gebeld, oppas voor de beestjes, zij heeft ons ook met huistelefoon gebeld, rekening na de vakantie van kpn was nog geen 60 euries!! dus voor die 60 euries weet ik dat alles thuis in orde is en heb ik een prettige vakantie!!!!!ooit eens via AT&T gebeld viel ook wel mee.
#40 - 12-01-2006, 19:57 uur

mattiasc

hoi zojuist 13 minuten naar Amerika gebeld met skype en dat heeft me 27 cent gekost. gisteren ok toen ik 5 minuten naar een gsm belde in amerika 7 cent voor 5 minuten en de kwaliteit natuurlijk niet perfect maar we konden elkander goed verstaan. Dus dat is wel heel goedkoop. Toen ik vanuit Amerika 5 minuten naar huis belde op het netwerk van de goedkoopste provider ik denk dat het AT&T was koste me dit 20€ Leve Skype brengt mijn Amerikaanse vrienden en vriendinnen dichterbij en tis toch altijd leuker om eens hun stem te horen ipv altijd die emails.
#41 - 18-02-2006, 02:09 uur
Amerika is great, But Kansas stole my heart

Chiefram

Vanuit Amerika naar Nederland bellen is duur, maar met een gewone telefoon vanuit Nederland naar Amerika bellen is op zich al ongelooflijk goedkoop. Daar heb je denk ik geen Skype voor nodig. Ik heb destijds ('s nachts) 2 uur lang met Amerika gebeld en was destijds 10 euro kwijt voor die twee uur.
#42 - 18-02-2006, 04:01 uur

Wop

Vanuit Amerika naar Nederland bellen is duur, maar met een gewone telefoon vanuit Nederland naar Amerika bellen is op zich al ongelooflijk goedkoop. Daar heb je denk ik geen Skype voor nodig. Ik heb destijds ('s nachts) 2 uur lang met Amerika gebeld en was destijds 10 euro kwijt voor die twee uur.


Das duur dan  ;)

Ik betaal "slechts" 0,017 P/M Skype naar Amerika, dat betekend dus dat je voor twee uur bellen 2,04 Euro kwijt bent  :D
#43 - 18-02-2006, 10:00 uur

Chiefram

10 euro voor twee uur is wel duurder dan 2 euro voor twee uur natuurlijk, maar dan vind ik het nog steeds niet duur.

Ik kan niet voor 10 euro twee uur naar Nederland bellen. Dan moet er nog een extra nulletje achter staan... zo niet heel veel meer!
#44 - 18-02-2006, 18:33 uur

Poison ArroW

10 euro voor twee uur is wel duurder dan 2 euro voor twee uur natuurlijk, maar dan vind ik het nog steeds niet duur.

Ik kan niet voor 10 euro twee uur naar Nederland bellen. Dan moet er nog een extra nulletje achter staan... zo niet heel veel meer!

ligt het aan jouw dat lang bellen of je vrouw  :P vrouwen kletsen te vaak aan de tel je wordt er ziek van  2006-05
#45 - 18-02-2006, 20:26 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15