>als je bij dat duitse buro een auto huurt ,krijg je dan een voucher of zo toe gestuurd en bij een hotel resrvering ook ? Het werkt verder dus wel goed om via dat >bedrijf te reseveren ?
>Ik heb heb eeb mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord ,was wel in het Engels ,of begrijpen ze misschien geen Engels ?
Ze sturen een bevestigings eMail met alle data die je hebt ingetikt (binnen 1 werkdag) en zonder jouw onmiddelijke correctie schrijven ze af van je CC en emailen de volgende dag (CC werkte dus goed) met 3 appendixen: Im Anhang** dieser Email erhalten Sie heute die Buchungs-Bestätigung und den Leistungsgutschein (Voucher) des Reiseveranstalters Frosch Touristik GmbH für Ihren gebuchten Mietwagen Plus een algemeen verhaal HOE te huren.
Hun papieren zien er niet echt indrukwekkend uit maar het werkt uitstekend. Ik huur (nu) Alamo bij hen en Hertz/ANWB en het blijft verrassend wie de goedkoopste is. Let op dat je bij Alamo tevoren de regsitratie doet
Hotel? Weet ik niet want die doe hotel reservaties uitsluitend zelf direct via het web. Dan probeer je wat codes: AAA, corporate, 50+ en je krijgt altijd wel korting. Ik heb de indruk dat al die reisburo niet goedkoper zijn en ze vormen wel weer een schakel ertussen. Zo je direct boekt kun je altijd nog gratis cancellen tot soms op de dag van aankomst.
EMail: ze kunnen uitstekend Engels lezen en schrijven (na grote vertraging) dan in het Duits terug. Ik heb een probleem met ze omtrent de huur van een Alamo auto van meer dan 30 dagen. Maar dat is voor de meesten een weelde probleem. Internet bedrijven doen normaal geen eMail's beantwoorden: die staf hebben ze niet. Dus als je advies wilt? Normaal reisburo inschakelen! En dat kost dan ook (terecht) wat.