Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Leefdtijd?

Discussie gestart

Luxurious

Ik zou ( zoals in m'n vorige post vermeld ) in m'n 4e jaar heel graag stage lopen in Hawaii. Echter nu ik er op school over begin komen ze ermee aan dat ik een leeftijd van 20/21 moet hebben om mijn stage daar te kunnen voldoen...Mijn opleiding is Horeca Ondernemer/-Manager en ik zou ( eventueel, ligt aan de stagepositie die ik wil ) met alcohol in aanraking kunnen komen. Als dit niet mag voor je 21e dan is er nog geen probleem, want kan ik altyd nog solliciteren voor in de keuken of een andere afdeling van een hotel/restaurant.

Hebben jullie wat informatie over de leeftijd ?

bvd
#1 - 27-09-2007, 12:03 uur

bgroeneveld

Vreemd genoeg mag je in sommige staten (Minnesota bijvoorbeeld) wel barmens worden en drankjes schenken als je 18 bent. Om ze zelf te proeven moet je 21 zijn.

Ik zou dat eens nakijken op de officiele website van Hawaii (zoek onder 'liquor license', 'barman' enz.)
#2 - 27-09-2007, 16:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15