Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Naar Amerika

Discussie gestart

Tompy

hoi mensen...
Nou dit forum geeft echt veel informatie zeg !!! Heb er al echt veel aan gehad..

Ik dus dus Hotel Management en ben nu 20 jaar en moet een stage bedrijf hebben voor minimaal 6 maanden. Langer maakt me niet uit. Ik ben op zoek naar iets in de bekende plaatsen zoals: Boston, New York, Orlando, Miami. Kan iemand mij helpen die concreete contacten heeft ? Of misschien iemand die woont in Amerika en mij tegen een vergoeding zou willen helpen aan een stage plaats ???


Alvast onwijs bedankt...
#1 - 28-04-2005, 15:36 uur

Chiefram

Je bedoelt, als ik je aan een stageplaats help, krijg ik dan een vergoeding van je?

Well... ik kan eens rondvragen voor je bij de hotels hier in de buurt...

 ;)

Ok, dat was een gemeen geintje, sorry! Ik weet wat je bedoelt. Waarom schrijf je niet gewoon alle grote hotels aan in de plaatsen waar je stage zou willen lopen? Werk hebben ze zeker voor je, maar hoe je je papieren moet regelen voor stage, daar heb ik geen kaas van gegeten.
#2 - 28-04-2005, 15:56 uur
« Laatst bewerkt op: 28-04-2005, 15:56 uur door Chiefram »

Tompy

Nee ben daar zeer serieus in... Papier handel regel ik zelf :) en ja vergoeding als je het voor elkaar krijgt zit er zeker in.. Natuurlijk nadat alles is ondertekend etc... Contracten zijn vanuit school al geregeld. En waar woon je precies ? zijn er veel hotels in de buurt ? Hoop dat je me verder kunt helpen.
Ja heb ook al aardig wat bedrijven aan geschreven.... Daar wacht ik ook nog op.. maarja je moet zoveel mogelijk doen om er tussen te komen he :)

#3 - 28-04-2005, 16:00 uur

Chiefram

Dat van die vergoeding was maar een geintje hoor! Ook al zou ik het voor elkaar krijgen om een stageplaats te regelen voor je, dan nog zou ik geen vergoeding daarvoor willen krijgen.

Ik woon in de noordelijke buitenwijken van Chicago, precies aan Lake Michigan in het plaatsje Highland Park in Illinois. (Deze 'buitenwijk' is toch nog ca. 20 a 30 minuten autorijden van downtown Chicago af hoor).

Er zijn wel een aantal grote hotels hier in de buurt, zoals deze:

RENAISSANCE CHICAGO NORTH SHORE
933 Skokie Boulevard
Northbrook, IL 60062
T: +1 (847) 498 6500
F: +1 (847) 498 9558

Je kunt het beste vragen naar Corina Kasper (ext # 1101)

Zij gaat over het aannemen van personeel. Er zijn diverse vakaturen open op dit moment.

Succes!

#4 - 28-04-2005, 16:07 uur

Tompy

nou alvast bedankt :)

Hopelijk komt er nog meer op gang zo :)

#5 - 28-04-2005, 16:13 uur

Chiefram

Heb je ze al gebeld?  ;D ;D ;D
#6 - 28-04-2005, 16:27 uur

Tompy

nog niet  ;D
#7 - 28-04-2005, 17:15 uur

Chiefram

 ;D :D ;)
#8 - 28-04-2005, 17:37 uur


leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15