Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Roadbook Amerika

Discussie gestart

Ruud2004

Hallo,

Sinds 2011 houden wij familie en vrienden d.m.v. een blog met reisverslagen op de hoogte van onze belevenissen in Amerika. Verslagen met veel info (linkjes) en foto's van onze reizen naar Florida, het zuidwesten en het Noordoosten/Canada van de USA. Wellicht haal jij er ook nog wat info uit.

https://ruud2004.wordpress.com

Veel leesplezier!

Ruud
#1 - 22-05-2016, 15:17 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

Terpies

Ik zie in je blog dat je de 27e met tui gaat vliegen, ik vlieg de 17e met tui naar Orlando, dus ik zal je laten weten via het forum hoe dit bevallen is ;)
#2 - 22-05-2016, 15:59 uur

Wop

Ziet er goed uit Ruud!
#3 - 23-05-2016, 08:34 uur

Ruud2004

Thanks Wop. Het is even werk, maar ook wel erg leuk om zo bij te houden.

@Terpies : Leuk, ben benieuwd. Vliegen jullie ook "gewoon" economy?
#4 - 24-05-2016, 18:35 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

Terpies

Thanks Wop. Het is even werk, maar ook wel erg leuk om zo bij te houden.

@Terpies : Leuk, ben benieuwd. Vliegen jullie ook "gewoon" economy?

Voorlopig nog geen mogelijkheid om iets te veranderen: stoel upgrades kan ik blijkbaar pas vanaf drie weken voor vertrek boeken, maar gezien de ervaringen van andere reizigers met de Dreamliner denk ik dat we geen upgrade boeken vanwege de standaard al ruime beenruimte door de nieuwste model stoelen....misschien als het slecht bevalt boeken we voor de nacht terug een upgrade, maar denk het niet...

Ik houd je op de hoogte....
#5 - 24-05-2016, 22:26 uur

Terpies

Vandaag dan toch maar gekeken of we zullen upgraden en alvast stoelen reserveren....

Stoel reservering (dus vaste plaats, naast elkaar ipv misschien wel willekeurig en ver bij elkaar vandaan) : € 11, p.p.
Entertainment systeem aan boord films kijken : € 7,50 p.p. als je vooraf bestelt en in vliegtuig € 10 p.p.

Al met al nog steeds een goedkope prijs, als je alles optelt, maar ik ben weer benieuwd naar de rest.... we hebben immers ook nog de extra kosten aan boord voor eten/drinken...
#6 - 30-05-2016, 15:20 uur
« Laatst bewerkt op: 30-05-2016, 15:26 uur door Terpies »

Skydriver

Moet je voor stoelen reserveren en entertainment betalen bij Tui??
#7 - 31-05-2016, 17:08 uur
The USA....What else?

Terpies

Moet je voor stoelen reserveren en entertainment betalen bij Tui??

Ja dat zeg ik net in mijn post toch?  :o :D

Of je betaalt ruim 200 euro extra en dan is alles inclusief, of je betaalt een geweldige prijs en betaalt iets aan voorzieningen die je kunt kiezen, en niet verplicht bent om af te nemen....
#8 - 02-06-2016, 19:12 uur
« Laatst bewerkt op: 02-06-2016, 19:17 uur door Terpies »

Ruud2004

We zijn net een weekje terug en ik moet eerlijk zeggen, het is mij niet tegengevallen om met TUI te vliegen. (Prijs/kwaliteit klopt wel) Behalve de tickets, stoelreservering en ruimbagage heeft TUI niets aan ons verdiend. Beenruimte in Economy viel best mee, maar vonden de stoelen wel erg krap. Niet fijn de hele vlucht de elleboog van je (vreemde) buurman in je zij. Cabincrew vonden wij prima. Die probeerde van het magere TUI product echt nog wat te maken. Bijzonder vriendelijk en servicegericht. Vliegen met de Dreamliner, wat moet ik daar van zeggen. Hij is wat stiller, verder heeft TUI er een volle bak van gemaakt door er meer (smallere) stoelen in te plaatsen.
#9 - 24-07-2016, 17:18 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15