Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

usa2ned

Discussie gestart

ned in MO

Die is lekker.

Wat doet u? Nou uhm ik heb een accountants kantoor. En daarvoor hebt u een BBQ van 2000 euro nodig?
Uhm ja want ik hou voor het personeel een keer per jaar een BBQ feestje in mijn tuin.
Hoeveel personeel heeft u?  Uhm mijn vrouw is mijn secretaresse.

Zie je het voor je? ;D
#16 - 06-11-2012, 17:04 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

hollandranch

He Mark, heb je niets beters te doen of ben je jaloers dat wij dit wel kunnen en doen. Ik zou me schamen als mensen info over ons bedrijf vragen en jij en je vriendje Loek proberen het topic over te nemen.
#17 - 06-11-2012, 17:11 uur
« Laatst bewerkt op: 06-11-2012, 17:25 uur door hollandranch »

Dirc

Heren (en dames),

Ik mag dan wel geen mod / admin zijn, maar kan een ieder niet zijn eigen topic aanmaken om zijn/haar product te promoten en het topic van concurrenten met rust laten?
Dit toont niet echt een professionele houding.

/Dirc
#18 - 06-11-2012, 17:29 uur

ned in MO

Uh nou nee dat is niet de bedoeling. Wil alleen even aangeven dat je niet zomaar een bbq op de naam van je bedrijf kan gaan zetten als je importeert om zo geen BTW te betalen want zo werkt het even niet en dat weet je toch net zo goed als ik Hans. Verder bemoei ik me niet met jouw bedrijf. Concurreren doe ik niet eens met je. Dat weet je donders goed. Ik stuur zelfs dingen jou kant op. (paar dagen geleden nog gedaan). Moet ik dat maar niet meer doen dan?

Het was trouwens een topic uit 2009 dat je zelf een schop omhoog gaf.
#19 - 04-12-2012, 19:23 uur
« Laatst bewerkt op: 04-12-2012, 19:28 uur door ned in MO »
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15