Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

NY + Westen juni/juli 2010

Discussie gestart

Tet14

Barstow-GC is niet zo ver hoor. Ongeveer 6 uur rijden met een stop. Ik denk dat Hans dat andere Barstow in de routeplanner heeft aangegeven.
#16 - 01-01-2010, 12:34 uur

DannyW

Bedankt voor de tips

De reden dat we tot Barstow rijden is dat we eerst in de ochtend nog in Solvang willen blijven vanwege Monty Roberts. We kunnen uiteraard daar bekijken als we bijv rond 1-en vertrekken hoe ver we dan komen. Heeft iemand ervaring met Curry Village in Yosemite? We willen zo'n tent reserveren, is dat aan te raden?
#17 - 02-01-2010, 10:56 uur



Marianne

Ik heb met bijna alle accommodatie in Yosemite ervaring, maar niet met de CV-tenten. Wel met de tenten bji White Wolf (zie ons 2008-verslag), en die zien er net zo uit, alleen is CV wel veel drukker en waarschijnlijk rumoeriger. Maar wel heel gezellig en heel goed gelegen! Prima keuze lijkt me, hoewel het natuurlijk nog beter is als je een cabin with bath zou kunnen krijgen. Waarschijnlijk zijn die echter al volgeboekt. Als je een tent prima vindt, kun je ook naar de tenten in Housekeeping Camp kijken; deze zijn anders dan die in CV, liggen wat verder uitelkaar, en hebben een eigen picknicktafel en een fire-ring.  Je moet dan wel beddengoed meenemen of ter plekke huren. Voor foto's etc zie www.yosemitepark.com of kijk eens in ons 2006-verslag bij 12 augustus.

Marianne
#18 - 02-01-2010, 17:51 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15