Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Op naar Celine Dion in Las Vegas

Discussie gestart

djengo

 Wie heeft er ervaring met taxi `s inde usa?
wat zijn ongeveer de taxi kosten vanaf het Luxor naar de premium outlets north in Las vegas?
#16 - 30-05-2012, 11:01 uur

Rover3

Geen ervaring met taxi's, er rijdt wel een busje langs de strip en vaak hebben de hotels ook een pendeldienst.
#17 - 30-05-2012, 11:35 uur

Petterick

Hoi,

Wij zijn net 1 dag terug van onze reis door het westen.

Helikoptervlucht boven de Grand Canyon vind ik een must als je daar bent, wat geweldig! Kostte ons 120 euro per persoon.

Wij zijn in Las Vegas geweest naar de Outlet (noord, net voorbij oud vegas) met de bus, we hebben een dag kaart gekocht en dat was 7 dollar per persoon. Was iets van 20 minuten rijden. We hebben daar veel gekocht, je krijgt hoge kortingen en het scheelt gewoon veel met de merkwinkels hier. (Loop niet naar binnen bij Bose (geluidsapparatuur), zeer vervelend personeel!

Verder wens ik jullie veel plezier!

#18 - 31-05-2012, 20:57 uur
Geniet van alles en iedereen om je heen!

djengo

Fijne reis gehad Petterick?


Met de bus is natuurlijk ook een optie. 20 minuten valt wel mee aangezien de de hele strip af moet.
We hebben wel 4 dagen een auto maar maken een uitstapje naar de GC met een overnachting en hebben nog meer winkles in het programma.
Die helicoptervlucht lijkt me idd ook geweldig, we gaan er nog even over denken.
#19 - 02-06-2012, 10:11 uur

ellenB

De helicoptervlucht zou ik zeer zeker doen. Wij vonden het een geweldige ervaring. Alleen was ik zo slim om het geluid van mijn koptelefoon niet aan te zetten...... veel info misgelopen, die ik later te horen kreeg van mijn wederhelft  ::)
Wij vlogen met Papillon (al geregeld in NL via Jan Doets). Heel veel plezier !!
#20 - 03-06-2012, 09:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15