Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Reis van Denver naar Phoenix in juli 2016

Discussie gestart

EnncUsa

Cees bedankt, inderdaad in de basis dezelfde reis alleen weten we nu zeker dat het door gaat.
Bij Yellowstone zoeken we nog uit waar precies te gaan slapen, ik ben me bewust van de afstanden binnen het park. Ik verwacht vanaf Cody bovenlangs naar West Yellowstone (hier heb ik al 2 nachten geboekt) te rijden en de volgende dag vanuit daar het park weer te verkennen. Slapen in de buurt van Old Faithfull is natuurlijk wel speciaal dus daar gaat onze voorkeur naar uit.

Misschien pakken we een extra dag bij Moab.

Je opmerking bij Monument Valley bracht me op het volgende idee: Van Durango naar MV komen we langs Mesa Verde, dan hebben we tijd om dat Park te bezoeken. Als we einde dag bij MV aankomen is dat voor het fotograferen ook een goed moment.

Ik ga zeker stoppen bij Het forrest Gump point, bedankt voor de tip. Voor Page vinden we in deze reis niet echt de tijd.
#16 - 03-11-2015, 16:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15