Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

rondreis in maart!!

Discussie gestart

Denise

Hoi Bimmer,

Bedankt voor je reactie, ik heb net de foto's bekeken en ik krijg alleen maar meer zin in maart (kan echt niet wachten totdat we eindelijk gaan). Ontzettend leuk om foto's te zien hoe het er in maart eruit ziet daar!!
Wij willen waarschijnlijk ipv San Diego en LA liever nog wat andere parken bezoeken zoals Arches en Mesa Verde en dat zou dan op zich wel haalbaar moeten zijn, maar we willen ook de laatste dagen in San Fransisco doorbrengen om die stad goed te bezoeken, omdat we naast Las Vegas geen steden bezoeken.

Maar hoe hadden jullie de tijd een beetje ingedeeld, hoelang bleven jullie bij de parken? En bij welke parken hadden jullie liever wat langer gebleven en bij welke niet?


Groetjes Denise
#16 - 01-11-2005, 08:17 uur

BbimmerR

Hoi Denise,

Zelf zijn wij wel stedenliefhebbers, dus wij hebben natuur en stad afgewisseld.

Mij lijkt het ook erg mooi om naar Arches en Mesa Verde te gaan, maar omdat wij toendertijd ook voor steden kozen hebben wij bewust besloten om daar niet naar toe te gaan ( komt nog wel  ;) ).

Wij bleven bij elk park maar 1 dag, parken die ik liever wat langer wilde zien was: Yosemity, Zion en Bryce. De Grand Canyon hebben we in een halve dag gedaan, dit omdat we het wel erg mooi vonden, maar toen we alle highlights gedaan hadden vonden wij dat voldoende. Death Valley is gewoon mooi om doorheen te rijden en af en toe eens te stoppen. Joshua NP was ook gewoon leuk om doorheen te rijden, maar daar zijn we ook niet gestopt onderweg. Verder vonden wij de Horshoe Bend in Glen Canyon NP ook erg indrukwekkend, dus die moet je absoluut niet missen (was wel een van de hoogtepunten van onze reis).

Dat was het zo'n beetje. Natuurlijk heeft iedereen hier zijn of haar eigen mening over de parken. De ene spreekt de ander meer aan als de ander. Het is dus helemaal aan jou. Je moet gewoon ruimte houden in je planning, hierdoor kun je langer blijven in een park als jou dat park aanspreekt en kun je minder lang blijven als je het niks vindt.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

groeten,

Bimmer
#17 - 01-11-2005, 11:30 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15