Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Route NW USA+Canada

Discussie gestart

Hans B

Ik mis alleen Grand Teton, toch wel de moeite waard om er doorheen te rijden en misschien in het park of in Jackson een overnachting te plannen.
Marianne
Ik ga er vanuit dat men mooie route Yellowstone - Grand Teton - Apine - Bear Lake - Ogden - SLC neemt, i.p.v. de I-15.
Hans
#16 - 29-12-2009, 12:41 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Marianne

Ja, die route zou ik ook voorstellen, maar voor 1 dag is dat wel heel erg lang. Hangt ook ervan af wat het startpunt is in Yellowstone.

Marianne
#17 - 29-12-2009, 13:00 uur

Nici

Ik zou ook zeker kijken of je via Wells Gray/Mount Robson naar Jasper gaat. Prachtige watervallen en wij hebben daar ook beren gezien!Ik zou daar minimaal 1 dag voor uittrekken.
Ik weet niet of je met auto of camper gaat, maar in Glacier mogen campers langer dan een bepaald aantal feet niet dwars door het park heen.
groetjes, Nicoline
#18 - 29-12-2009, 21:26 uur

Hans B

Ik weet niet of je met auto of camper gaat, maar in Glacier mogen campers langer dan een bepaald aantal feet niet dwars door het park heen.
groetjes, Nicoline

Ja, klopt 22 ft.
#19 - 30-12-2009, 15:43 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Patrick1971

Afgelopen zomer ongeveer dezelfde route gedaan.
Prachtige tocht van Banff naar Jasper.
3 dagen geplant in Jasper , wel super jammer van het toen zeer slechte weer.
Rekening houden in Canada met koud en slecht weer!Vancouver is dan weer een opvallend mooie stad.
Zeer netjes ,waarschijnlijk omdat het volgend jaar Olypische SP.zijn.
Wel absoluut de moeite waard.

Yellowstone zeer mooi maar hou rekening met grote afstanden tss de veschillende bezienswaardigheden.
Wel vond ik de Mammoth terraces tegenvallen maar dat is persoonlijk.
Ik vond eerlijk gezegt Yosemity mooier dan Yellowstone.
Glacier zeer indrukwekkend.Ook hebben we waterton NP bezocht.
Heel gek park eigenlijk, aan de ene kant PLAT en aan de andere kant hoge toppen.Wel
een aanrader vind ik.


Hopelijk heb je iets aan deze tips .

Groeten,

#20 - 01-01-2010, 18:48 uur

Lukic

Bedankt allemaal mensen voor de goede tips. Vandaag de tickets geboekt en autohuur geregeld. Van 20 juli t/m 23 augustus ga ik met mijn vriendin voor de 2e keer naar USA voor hopelijk een mooie vakantie. Dit keer het Noordwestelijke gedeelte met een stukje Canada (vorige keer Zuidwest USA).
#21 - 01-01-2010, 22:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15