Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Trip zuidwest VS zomer 2011

Discussie gestart

Marianne

Als je de Golden Gate Bridge wilt zien is het ook een idee om fietsen te gaan huren, zie ons 2008-verslag om een idee te krijgen van de fietsmogelijkheden.
Maar ook als je via de GGB rijdt kun je nog steeds heel goed in 1 dag naar SF rijden; ik vind het jammer dat jullie zo weinig tijd voor Yosemite hebben op deze manier.

Heb je voor de auto bij USA-reisen.de gekeken?
Kost het veel meer als jullie alle 4 willen rijden? Anders doe je het toch met 2 chauffeurs?
Bij huur in CA hoef je niet voor een extra bestuurder te betalen, maar hoe dat zitmet het underage pakket weet ik niet.

Marianne
#16 - 04-10-2010, 20:01 uur

leendert en maria

Over de heli-tour: wij hadden de tour van 50 minuten waarmee je een 'rondje' vliegt over een stuk van de GC. Bij de vlucht van een half uur ga je heen en weer. Het was in een gewone helicopter, maar volgens de passagiers goed zicht en een prachtige ervaring.
#17 - 04-10-2010, 20:14 uur

MatthijsW88

hey Franky6


ik ga ook inderdaad rond die dezelfde periode met 3 maten naar california en ben ook van plan te verblijven in het planet holloywood hotel,
mischien moeten we dan maar een paar biertjes gaan drinken en achter de roulette tafel een gokje wagen. een van mijn maten weet wel hoe die
roulette moet spelen.


MatthijsW88
#18 - 06-10-2010, 14:47 uur

franky6

Allard:
Is een mooie foto vanuit het vliegtuig genomen zeg.
We komen vanuit Sacramento dus komen toch over de Golden Gate Bridge aan.
De ander foto’s op die site heb ik ook allemaal even bekeken, maar zien er echt mooi uit!

Marianne:
Dat fietsen huren in SF ziet er goed uit, lijkt ons wel leuk om dat ook te gaan doen.

Maria:
Okee, jah we zijn ook van plan om de vlucht van 50min te nemen.

Matthijs:
Oh okee nou dan gaan we toch mooi een potje roulette spelen. Wij houden wel van een gokje! :afro:
#19 - 13-10-2010, 12:52 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15