Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

West USA road trip oktober/november 2008

Discussie gestart

Assy

Rechtstreeks vliegen op maui kan niet zeker?

Rechtstreeks vanuit Amsterdam zal niet gaan.
Onderstaand een site waar alle maatschappijen op staan die naar vanaf het vaste land naar Maui vliegen.
http://www6.hawaii.gov/dot/airports/maui/ogg/ogg_airlines.htm
Misschien zit er iets voor je bij.
Succes, Hans

Wij willen in 2009 naar Hawaii.
Als je er geweest bent, zijn tips welkom.

Hey Hans, dat bedoel ik ook niet, vanuit LA zouden wij richting Hawaii vliegen...  Ik moet die site nog eens bekijken...
Wat denk je voor de rest van deze route?
Ja ik twijfel nog tussen Oahu en Maui...
Oahu wil ik eigenlijk vooral de seaworld gaan doen, om te zwemmen met dolfijnen!  En dan het noordstrand de big waves gaan opzoeken en hopelijk wat knappe foto's zien te maken van surfers...  En dan wat luieren op een prachtig wit zandstrand met overhangende palmbomen...
Thans een Amerikaan met een hamburgerrestaurant hier in de buurt zegt, definatly Maui!!  Ik weet het dus niet...
#16 - 15-06-2008, 14:03 uur

meistershof

Hallo Assy
Een mooie trip maar wel erg veel ,Wij deden dat de eerste keren ook ,maar nu gaan we meer zien en het is relexter
door dat je meer tijd neemt.
Wij zelf zijn al een paar keer in las vegas geweest en de omgeving ook ,met name de vally of fire is heel mooi ,vooral als je even te voet
de routes loopt .
groeten wim.
#17 - 15-06-2008, 16:04 uur

Assy

Zo, de eerste overnachting is geboekt, in Yosemite, een cabin with bath in Curry Village...
Nu lees ik zo veel gemenge reactie op tripadvisor, de ene vindt het geweldig, de andere vies en vuil!?  Hier iemand ervaringen ermee?
Ook denk ik in Death Valley bij Furnace Creek Ranch een cabin te nemen...  Ofwel een kamer in Stovepipe Wells.  Wat denken jullie?
#18 - 05-07-2008, 11:07 uur

Assy

Zo, ook voor de 3nachten Las Vegas ligt wat vast (04/nov - 07/nov)...  Tijdens de beurs jammer genoeg wel aan woekerprijzen!  We zitten in het Flamingo, go luxury with a view on the strip, tax incl $768...  Dan voor de 31st oktober zitten ook nog met een stop in Vegas en willen dan een ander hotel maar weten het niet goed...  Wilde thans eens in de Luxor, maar dat is ver van het gebeuren eh?!  Is er dan wat speciaal daar voor Halloween?
#19 - 07-07-2008, 13:12 uur

Lily H

Wij blijven altijd in het Sahara Hotel en dat bevald ons best. Het is een stuk goedkoper. Voor nov 4-7 is het $ 118,- per nacht en 1 week later is het maar $ 44.- per nacht--zal wel door die beurs komen--dan maken ze alles duurder. Wij gaan meestal in Maart en dan is het ongeveer $ 60.- per nacht.

Lily


#20 - 08-07-2008, 05:49 uur

Marianne

Zo, de eerste overnachting is geboekt, in Yosemite, een cabin with bath in Curry Village...
Nu lees ik zo veel gemenge reactie op tripadvisor, de ene vindt het geweldig, de andere vies en vuil!?  Hier iemand ervaringen ermee?
Ook denk ik in Death Valley bij Furnace Creek Ranch een cabin te nemen...  Ofwel een kamer in Stovepipe Wells.  Wat denken jullie?

Als je een cabin met bath het hoef je geen gebruik te maken van de gemeneschappelijke douches. hoe de cabins zijn weet ik over ruim een week, volg ons op http://martinenmarianne.blogspot.com/ (als we tijd en zin en een internetmogelijkheid hebben wordt het bijgewerkt).

Marianne
#21 - 08-07-2008, 23:18 uur

Marianne

Zo, ook voor de 3nachten Las Vegas ligt wat vast (04/nov - 07/nov)...  Tijdens de beurs jammer genoeg wel aan woekerprijzen!  We zitten in het Flamingo, go luxury with a view on the strip, tax incl $768...  Dan voor de 31st oktober zitten ook nog met een stop in Vegas en willen dan een ander hotel maar weten het niet goed...  Wilde thans eens in de Luxor, maar dat is ver van het gebeuren eh?!  Is er dan wat speciaal daar voor Halloween?

Dat zijn inderdaad flinke prijzen, wij zitten in augustus voor iets meer dan 100 dollar per nacht in Flamingo. Luxor is mooi, en inderdaad wat verder van het midden van de strip, maar goed gelegen om die kant van de strip te bezoeken. Je kunt altijd de auto pakken om een ander deel te gaan bekijken.

Marianne
#22 - 08-07-2008, 23:20 uur

Assy

Ga ik zeker volgen Marianne!  Ben benieuwd...
#23 - 08-07-2008, 23:47 uur

Jenn

Zo, ook voor de 3nachten Las Vegas ligt wat vast (04/nov - 07/nov)...  Tijdens de beurs jammer genoeg wel aan woekerprijzen!  We zitten in het Flamingo, go luxury with a view on the strip, tax incl $768...  Dan voor de 31st oktober zitten ook nog met een stop in Vegas en willen dan een ander hotel maar weten het niet goed...  Wilde thans eens in de Luxor, maar dat is ver van het gebeuren eh?!  Is er dan wat speciaal daar voor Halloween?

Woei, wat een prijzen zeg! Maar goed, dan heb je ook wel wat neem ik aan.

Ik was vorig jaar met Halloween in Vegas en dat was super! Als je op die dag in het Luxor overnacht, dan kan je op de gastenlijst worden gezet voor het Halloween feestje van LAX (De nachtclub van Christina Aguilera). Vorig jaar werd hier een feestje georganiseerd door Paris Hilton. Nou vind ik die hele Paris niks, maar het feest was echt geweldig! Het is erg leuk om hier een keer Halloween te vieren. Verwacht alleen geen enge spooky dingen, maar ienimienie cheerleader kostuums, sletterige easter bunnies en cowgirls.  ;)

Naast de sexy feesten zijn er ook een paar haunted houses met live actors: Hotel Fear & The Asylum. Deze waren er iig vorig jaar en waren een groot succes, dus ik neem aan dat ze dit jaar ook weer open gaan. Veel plezier!
#24 - 09-07-2008, 00:46 uur

Assy

Thanks voor de tip Jenn!  Heb het Luxor dan maar geboekt voor Halloween evening...
Heb eens gekeken op de site van LAX en er staan idd wel veel exclusieve feestjes!
Maar voor Halloween staat er nog niets op...  Zal toch sowieso iets te beleven zijn eh!?
#25 - 10-07-2008, 12:41 uur

Dreke

Zo, ook voor de 3nachten Las Vegas ligt wat vast (04/nov - 07/nov)...  Tijdens de beurs jammer genoeg wel aan woekerprijzen!  We zitten in het Flamingo, go luxury with a view on the strip, tax incl $768...  Dan voor de 31st oktober zitten ook nog met een stop in Vegas en willen dan een ander hotel maar weten het niet goed...  Wilde thans eens in de Luxor, maar dat is ver van het gebeuren eh?!  Is er dan wat speciaal daar voor Halloween?
Wij verblijven in het Flamingo, go luxury with a view on the strip van 28/09 tem 01/10 voor 147 euro per nacht per kamer... De verschillen zijn duidelijk.  :)
#26 - 10-07-2008, 15:32 uur

Mrjn

Wij zitten op 22 en 23  oktober in het Signature at MGM Grand. Heb altijd al in een gouden toren willen slapen  ;)
#27 - 10-07-2008, 20:29 uur
« Laatst bewerkt op: 20-07-2008, 17:28 uur door Mrjn »

Assy

Gisteren bij Bright Angel Lodge aan de rand van de Grand Canyon een cabin geboekt, er waren er jammer genoeg geen meer vrij met zicht op de canyon...  Enig idee hoe ver het dan lopen is tot aan de rand, het uitzicht?
#28 - 20-07-2008, 12:52 uur

babarage

als je in de verste cabin van bright angel lodge zit dan moet je ongeveer 3 keer struikelen voor je een smak de canyon in maakt.  kortom het is denk ik iets van max 500 meter voor je aan de rand staat.
#29 - 20-07-2008, 15:27 uur

Assy

Thanks maar ik ga toch een cabin direkt aan de rim proberen te bemachtigen :)
Ondertussen ook nog Stovepipe Wells in Death Valley geboekt...
Voor San Francisco en Los Angeles ben ik er nog lang niet uit, iemand tips?
#30 - 31-07-2008, 01:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15