Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

West USA road trip oktober/november 2008

Discussie gestart

estel

Twee weken terug zijn wij naar Alcatraz geweest, erg leuk en een aanrader met die audiotour. Hou er wel rekening mee dat je al een halve dag kwijt bent aan Alcatraz wat betreft je andere plannen in S-F. Ik zag nl. dat je best wat wilde doen die dag. Veel plezier daar!
#31 - 31-07-2008, 14:18 uur

Assy

Twee weken terug zijn wij naar Alcatraz geweest, erg leuk en een aanrader met die audiotour. Hou er wel rekening mee dat je al een halve dag kwijt bent aan Alcatraz wat betreft je andere plannen in S-F. Ik zag nl. dat je best wat wilde doen die dag. Veel plezier daar!

Ja ik had wel al gelezen dat je er tijd tickets moest voor regelen, waar doe ik dit het beste, want ik zie zoveel verschillende matschappijen die tickets verkopen...  Ok een halve dag hiervoor uittrekken thanks voor de tip! Gaat die boot dan elk uur en kan je op en af wanner je wil of hoe moet ik dit zien?
Iemand nog tips voor een goed, en niet overdreven duur hotel daar in SF
#32 - 03-08-2008, 13:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15