Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Credit History

Discussie gestart

Adriaan47

Jason..als je SSN card is zoek geraakt met je number of nooit is aangekomen dan zou ik meteen een credit report onderzoek doen.Er kan de kans zijn dat je number is gebruikt door iemand anders.
Ik zou hier maar gouw inspringen i.v.m identitie theft.
Tegen betaling van ongeveer $24,95 kun je inmiddelijk alle 3 scores zien opline als je met een credit card betaald.
Ga naar FreeCreditReport.com from Experian.
#61 - 30-04-2007, 22:03 uur

Jason

Bedankt voor de reacties allemaal!

Martina, ik kan blijkbaar niet op annualcreditreport.com omdat ik mij niet in de Verenigde Staten bevind.

A&A, je maakt me ongerust  :( 
Ik wil wel 24$ betalen, maar kan ik het dan zeker zien als ik mij in België bevind? Zal er werk van maken om mijn credit report op te vragen...

edit: heb juist proberen te registreren op freecreditreport.com, maar ze vragen een adres in de States...
#62 - 30-04-2007, 23:15 uur
« Laatst bewerkt op: 30-04-2007, 23:25 uur door Jason »

Adriaan47

Jason..mischien kan je gebruiken een address van je family ? Of mischien laat je family het hele onderzoek doen en registreren?
Ik denk dat het erg belangrijk is.
#63 - 30-04-2007, 23:35 uur

Jason

Ik heb geen familie wonen in de States, maar ik ken wel een paar mensen.

Een ander probleem is dat ik mijn SSN niet ken!! En dat is blijkbaar nodig on via freecreditreport.com je credit history op te vragen... Kan ik mijn SSN card aanvragen in België?
#64 - 30-04-2007, 23:46 uur

Adriaan47

Jason... ga naar de USA embassy or Consulate whatever is the closest.
Ik denk dat ze je daar wel kunnen helpen of om advies te geven.
Je bent tenslotte een USA staatsburger.

( Je kan inderdaad je credit score niet zien opline als je niet je SSN weet )
#65 - 01-05-2007, 00:06 uur

Jason

A&A, bedankt voor de hulp!

Ik ga deze week eens naar Brussel gaan naar de ambassade van de USA. Dat zou inderdaad wat klaarheid moeten scheppen...

Hopelijk kunnen ze helpen...
#66 - 01-05-2007, 00:17 uur

hollandranch

Jason..als je SSN card is zoek geraakt met je number of nooit is aangekomen dan zou ik meteen een credit report onderzoek doen.Er kan de kans zijn dat je number is gebruikt door iemand anders.
Ik zou hier maar gouw inspringen i.v.m identitie theft.
Tegen betaling van ongeveer $24,95 kun je inmiddelijk alle 3 scores zien opline als je met een credit card betaald.
Ga naar FreeCreditReport.com from Experian.


Dus je betaald 24.95 bij FreeCreditReport.com, misschien moeten ze hun naam gaan aanpassen naar 24.95CreditReport.com?
#67 - 01-05-2007, 01:33 uur

Adriaan47

Hans..je krijgt one credit report free....maar niet alle drie en alle bijgaande info.
#68 - 01-05-2007, 01:39 uur

Loek

Hans..je krijgt one credit report free....maar niet alle drie en alle bijgaande info.

Ik heb vorige maand bij annualcreditreport.com mijn annual free credit report aangevraagd.  Ik heb van drie bedrijven een gedetaileerd rapport ontvangen (Experian, Equifax en TransUnion).  Volgens mij is dit nog steeds de enige officiele gratis manier om (eens per jaar) van de "drie groten" je credit report te ontvangen.
#69 - 01-05-2007, 20:44 uur

Adriaan47

Loek.. we hebben het hier over METEEN ..in een second dus om alle gegevens te hebben vanaf internet.
Niet om ze toegestuurd te krijgen dagen later.
#70 - 01-05-2007, 21:30 uur

Martina

Hm, je krijgt je gratis rapport van annualcreditreport.com toch ook meteen via het Internet? Ja toch?
#71 - 01-05-2007, 23:42 uur

Adriaan47

Yes ...Martina...maar eentje maar zoals ik Hans al eerder vertelde en ging extra dingen zoals waarschuwingen.
#72 - 01-05-2007, 23:58 uur

Ingetje

gekopieerd van freecreditreport.com:

IMPORTANT INFORMATION:
When you order your free report here, you will begin your free trial membership in Triple AdvantageSM Credit Monitoring. If you don't cancel your membership within the 30-day trial period, you will be billed $12.95 for each month that you continue your membership.
ConsumerInfo.com and Freecreditreport.com are not affiliated with the annual free credit report program. Under a new Federal law, you have the right to receive a free copy of your credit report once every 12 months from each of the three nationwide consumer reporting companies. To request your free annual report under that law, you must go to www.annualcreditreport.com.


Free is dus $12.95 per maand, als je niet annuleert. Altijd handig om te weten  ???
#73 - 02-05-2007, 12:08 uur

Loek

Loek.. we hebben het hier over METEEN ..in een second dus om alle gegevens te hebben vanaf internet.
Niet om ze toegestuurd te krijgen dagen later.

Ik heb het ook over METEEN online.

Bij annualcreditreport.com krijg je online je credit report te zien en eventueel ook nog per email toegezonden van 3 credit report organizaties.   Ik heb het over de officiele website die gesponserd wordt door Experian, TransUnion en Equifax (de drie grote credit report organizaties).  Hans had het over FreeCreditReport.com, die niet echt gratis is....
#74 - 03-05-2007, 00:03 uur

Adriaan47

Thanks Loek..ik begrijp het..maar ik will mijn credit report zien graag elke maand ivm identity theft en ook wil ik gewaarschuwd worden bij internet wanneer er een inquiry gemaakt wordt in mijn gegevens en bij wie.
Ik zal helaas er gewoon voor moeten betalen.
#75 - 03-05-2007, 00:20 uur

leden:

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15