Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Arizona in december een goed idee?

Discussie gestart

Cees A

Hé, leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt gehad en dat de route je beviel.
Ik verwacht dan ook dat dit niet jullie laatste USA reis is geweest en ik zeg daarom gewoon "tot een volgende keer" .





#46 - 18-01-2015, 19:15 uur

MiamiHeat

Leuk om te lezen Shirls! Omdat wij de laatste jaren altijd rond eind november/begin december naar Miami gaan maar nu eens wat anders willen was ons oog ook op de omgeving Phoenix gevallen. De laatste jaren volgens Wunderground steevast prima weer en zeer aangename temperaturen! We gaan waarschijnlijk ook naar Las Vegas en dan via Phoenix en Palm Spring rijden we weer terug naar Los Angeles. Omdat wij enorme Golf Fanatics zijn, nemen we ook de spullen mee. En aan (prachtige) Golf Courses ontbreekt het niet in de omgeving van Phoenix/Scottsdale en Palm Springs!

Het was leuk om dit draadje te volgen!
#47 - 12-02-2015, 19:51 uur

Yessica

MiamiHeat, ik kan je onze golf course, The Raven in Verrado (Buckeye) van harte aanbevelen!
#48 - 13-02-2015, 03:04 uur



MiamiHeat

Thanks Yessica...hij staat op de lijst! Ziet er prachtig uit!
#49 - 15-02-2015, 11:36 uur

Yessica

Ik woon er naast. Heerlijk! Ga graag eten bij The Verrado Grille, het restaurant van de golf club, je hebt daar een prachtig uitzicht over de course en de bergen. Er zijn hier in de buurt best veel vacation rentals, mocht je daar interesse in hebben.
#50 - 15-02-2015, 16:24 uur



MiamiHeat

Oh top...bedankt voor de tips.
#51 - 16-02-2015, 21:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15