Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Helicoptervlucht

Discussie gestart

Krisson

Wij willen in de Grand Canyon een helicoptervluchtmaken, echter wel in een weekend (zondag 18 september). Is het nodig om dan al te reserveren? Of is het beter de dag zelf of één dag ervoor naar Grand Canyon Airport te stappen en  daar verder te zien?

Groetjes Kris en Sonja
#1 - 06-08-2005, 17:10 uur

BvD

Hoi.

Wij zijn net terug uit de USA en hebben ook een rondvlucht gedaan boven de Grand Canyon.
Ik denk dat het in september goed te doen is om daags van te voren de boeken of misschioen nog wel op de dag zelf.
Wij hebben via internet geboekt wat jij ook van plan bent.
Dat kun je ook gerust doen. Met de besvestiging in de hand stap je naar de bali en alles is geregeld. Alleen nog de brandstoftoeslag maar dat staat ook op internet.
Ik wens je veel plzier daar het is zeker de moeite waard.
#2 - 06-08-2005, 18:34 uur

Norbert

In 2003 ben ik op de dag zelf naar het vliegveld gereden en daar een helikoptervlucht boven de Grand Canyon geboekt.
Dat was ook in september.
#3 - 06-08-2005, 18:44 uur

SpaceAce

Op de Strip zelf wordt je ook "doodgegooid" met aanbieders om met een helicopter of vliegtuig over de Grand Canyon te vliegen. En volgens mij kun je in september makkelijk een dag van te voren boeken.

Maar als je het via internet boekt, heb je natuurlijk wel een extra stukje zekerheid.
#4 - 06-08-2005, 18:55 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

Cor77

Ben net terug van 't Westen, volgens mij is het hoogseizoen deze periode maar we hadden geen moeite met het boeken van de helicoptervlucht, een dag vantevoren. Dus September zou zeker moeten lukken. We boekten een vlucht bij Papillon, een 35-minuten durende vlucht met sfeermuziek op je koptelefoon om het extra impressive te maken!
#5 - 06-08-2005, 22:47 uur
« Laatst bewerkt op: 06-08-2005, 22:47 uur door Cor77 »

Krisson

Wij zitten in weekend in Grand Canyon, zullen waarschijnlijk dan zaterdag boeken voor zondag.
#6 - 09-08-2005, 16:24 uur

Maurieske

Ik zou zeker van te voren reserveren. Wij zijn begin juni geweest, en gelukkig hadden ook wij gereserveerd, want er waren voor ons net 2 volle bussen met toeristen gearriveerd waardoor het er ontzettend druk was...  ;)
#7 - 10-08-2005, 16:20 uur

Harleyman

Wij hebben een dag van te voren gebeld en gereserveerd. Geen problemen ondervonden.......dit had waarschijnlijk ook te maken met de crash van een helikopter een dag eerder. Gelukkig kan er dan statistisch gezien weinig meer gebeuren! :-*
#8 - 18-08-2005, 08:18 uur

lara berder

wij zijn in juli 2005 geweest, niets besproken en hadden 's middags geen last van wat voor wachtrij dan ook. Ik was blij dat we niet hadden besproken, zo hoefden we ook niet op de klok te kijken ;)
#9 - 18-08-2005, 15:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15