Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerikaanse supermarkt in Nederland

Discussie gestart

MiamiHeat

Ja, waarom niet? Ik denk dat het alleen erg duur is om dit per opdracht te versturen. Ik heb een keer 2 potten Skippy pindakaas per post naar Nederland verstuurd. Kosten: $44 dollar!

Ok, het was wel binnen 5 dagen op plaats van bestemming.

Best lekker smooth die Skippy



Dat is ook al niet te koop in NL  :(



Skippy is gewoon te koop bij AH
#31 - 07-02-2006, 19:45 uur

MiamiHeat

Hier hebben ze megablikken Jiff pindakaas in blik! Echt super groot, hahahaha...

(Ik schat dat het een gallon is).

Die emmers heb ik ook zien staan bij Cost Co's..........we gingen mee met onze vrienden die daar ff inkopen gingen doen.............het is echt groot, groter, GROOTST!!!!

Ik keek mijn ogen uit...........hebben daar wel wat ingeslagen voor thuis maar als ik echt mee had willen nemen wat we wilden meenemen dan had ik een behoorlijk bedrag aan overgewicht moeten betalen bij het inchecken ;D ;D
#32 - 07-02-2006, 19:47 uur

Chiefram

Klopt! Jif pindakaas is te koop in super mega blikken. Zou best wel eens een gallon kunnen zijn.

Op de een of andere manier ben ik toch meer een Skippy freak. Bij Jif heb ik altijd het idee een schuurmiddel te eten, haha... (Niet wat smaak betreft hoor, maar wat de naam betreft).
#33 - 07-02-2006, 19:48 uur

Chiefram

Ja, waarom niet? Ik denk dat het alleen erg duur is om dit per opdracht te versturen. Ik heb een keer 2 potten Skippy pindakaas per post naar Nederland verstuurd. Kosten: $44 dollar!

Ok, het was wel binnen 5 dagen op plaats van bestemming.

Best lekker smooth die Skippy



Dat is ook al niet te koop in NL  :(



Skippy is gewoon te koop bij AH

Ja, maar dat zijn MINI POTJES voor meer dan 5 euro per stuk!!!

Ik vond het juist leuk om grote potten naar mijn nichtje en neefje te sturen in Nederland. Dan hadden ze echte Amerikaanse pindakaas, inplaats van omgelabelde mini potjes in het Nederlands.
#34 - 07-02-2006, 19:49 uur

MiamiHeat

Klopt! Jif pindakaas is te koop in super mega blikken. Zou best wel eens een gallon kunnen zijn.

Op de een of andere manier ben ik toch meer een Skippy freak. Bij Jif heb ik altijd het idee een schuurmiddel te eten, haha... (Niet wat smaak betreft hoor, maar wat de naam betreft).

KAn merken dat je niet meer in NL woont.......JIF bestaat al heeeeel lang niet meer......is nu Ciff
#35 - 07-02-2006, 19:53 uur

MiamiHeat

IDD...........van die kleine Kl*te potjes............gezien de hoeveelheid beleg ik op mijn brood smeer, zijn die potjes zo leeg!!!

En idd .......de  prijs is helemaal schandalig
#36 - 07-02-2006, 19:54 uur

Verelle

Zulke kleine potjes Skippy Peanut butter kennen ze in de USA helemaal niet eens, om over de dure prijs nog maar te zwijgen...

Ik vind dus juist de pindakaas in Nederland veel lekkerder. En zou wel een potje Calve willen hebben. :P
#37 - 07-02-2006, 20:37 uur
In april terug naar Amerika

MiamiHeat

Zulke kleine potjes Skippy Peanut butter kennen ze in de USA helemaal niet eens, om over de dure prijs nog maar te zwijgen...

Ik vind dus juist de pindakaas in Nederland veel lekkerder. En zou wel een potje Calve willen hebben. :P

Ze hebben sinds een tijdje nu Calve Creamy...............moet zeggen dat ik die lekker vind..........komt niet in de buurt van Jiff Creamy maar CAlve is op de goede weg!!
#38 - 07-02-2006, 21:34 uur

Chiefram

Calve vind ik persoonlijk te cremig. Dan heb ik nog liever die goedkopere pindakaas met dat laagje olie dat er op drijft. (Moet je wel even goed doorroeren). Dat smaakt tenminste naar pindakaas!

:-)
#39 - 07-02-2006, 21:39 uur

Verelle

Calve vind ik persoonlijk te cremig. Dan heb ik nog liever die goedkopere pindakaas met dat laagje olie dat er op drijft. (Moet je wel even goed doorroeren). Dat smaakt tenminste naar pindakaas!

juist lekker, de pindakaas die ik nu heb is veel te droog, blijft aan je gehemelte hangen.
#40 - 07-02-2006, 22:31 uur
In april terug naar Amerika

Chiefram

Dat is waar... Alleen de eerste helft in het potje is lekker, de rest is inderdaad vaak te droog en kun je niet meer doorslikken. Maar Calve vindt ik net iets te romig en heeft al helemaal geen pindasmaak meer. Iets te dik op je boterham en je moet uitkijken dat je niet moet kokhalsen. :-(
#41 - 08-02-2006, 00:08 uur

PetraVS

Calve vind ik persoonlijk te cremig. Dan heb ik nog liever die goedkopere pindakaas met dat laagje olie dat er op drijft. (Moet je wel even goed doorroeren). Dat smaakt tenminste naar pindakaas!

juist lekker, de pindakaas die ik nu heb is veel te droog, blijft aan je gehemelte hangen.

Waar je nu zit weet ik niet, Verelle, maar bij de supermarkten hier kun je je eigen pindakaas maken.  Die vind ik echt het allerlekkerst!!  Ja, misschien een beetje droog als de olie niet goed doorgeroerd wordt, maar het smaakt naar "echt".  Verder vind ik Chunky Skippy heel lekker, maar daar ben ik hier mee "opgegroeid" (de pot Calve in de kast komt maar niet op).  Voor peanut butter and jelly gaat er niets boven Skippy ;).
#42 - 08-02-2006, 01:45 uur

infantrist

sorry maar voor een pbj is jiff extra crunchy the best
#43 - 23-05-2006, 20:22 uur



Dodge

De C1000 in Muiden heeft ook een heleboel producten, en tegenover de Makro in Amsterdam zit een Chinees die ook het e.e.a. verkoopt.
#44 - 26-05-2006, 02:06 uur
« Laatst bewerkt op: 26-05-2006, 02:19 uur door Dodge »

pietervds

bij jumbo hebben ze ook skippy, en canadese en amerikaanse produkten. verschilt wel per winkel, maar alles is te bestellen. ook de American Book Center heeft altijd wat staan en American Food Service levert ook in Nl, maar niet altijd aan particulieren
#45 - 30-05-2006, 17:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15