Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

We hebben hem.

Discussie gestart

Chiefram

hi ten eerste gefiliciteerd!!! ten twede ik had en vraagje... heft iemand van jullie( de winnende) megedaan via en green card site waar je dus moest betalen? ik hhop op reactie

Yep, wij!

Wij hebben meegedaan via http://www.visapeople.com en ook gewonnen, dus kunnen met zekerheid zeggen dat dit absoluut GEEN scam site is. ;)
#16 - 28-09-2004, 08:26 uur

tornedoo

ow leuk maar volgens mij zijn hun niet de beste in mijn ogen dan, want ze sturen geen email als je wint, ten minste stond op hun site dat ze alleen de brief sturen, dan is er dus geen verschil, of sturen ze wel een email?
en trouwens is het jullie naam die op de site staat? de winnende uit nederland??

leuk hoor!!!! ;)
#17 - 28-09-2004, 15:41 uur

Chiefram

Yep!  :)

Maar ze sturen je echt wel een e-mail als je wint, want ze willen namelijk checken of je postadres nog korrekt is en of je de brief opgestuurd wilt krijgen per gewone post of per koerier. Die laatste moet je natuurlijk wel extra betalen, maar dan weet je in iedergeval zeker dat je hem krijgt.

 ;)
#18 - 28-09-2004, 18:20 uur

heivalido

zoals je ziet maak je dus op beide manieren evenveel kans, alleen is het via een betaalsite misschien iets eenvoudiger omdat die je kunnen helpen met vragen en dat doen ze bij de regering niet.
#19 - 28-09-2004, 20:23 uur

tornedoo

alleen je weet maar nooit welke betaalsite te vertrouwen is ;) maar ja dat is goed!
#20 - 28-09-2004, 20:26 uur

heivalido

Welke weg je ook kiest, ik wens je veel succes.
#21 - 28-09-2004, 20:38 uur

tornedoo

dank je wel en ik wens jullie ook veel suces ik ben heel blij voor jullie!!

nee ik denk dat ik met mijn pa ga meedoen.

maar trouwens hadden jullie allebei gewonnen of en van jullie?
en hadden jullie de brief van de (sate department neem ik aan) via fedex gekregen of normaal?
#22 - 28-09-2004, 20:45 uur

heivalido

Wij hadden beide meegedaan maar ik heb alleen gewonnen maar omdat we getrouwd zijn mag mijn vrouw ook mee. De documenten uit Kentucky hebben we ontvangen via de gewone post (TPG) We hebben wel onze documenten opgestuurd naar Kentucky via UPS
#23 - 28-09-2004, 20:48 uur

tornedoo

cool mensen cool!
ik denk dat ik via een service ga meedoen omdat ik dat brief gedoe niet vertrouw ik wet niet waarom, en ik laat men ouders ook medoen,haha, anders wordt ik boos!
haha
#24 - 28-09-2004, 20:50 uur

heivalido

heel veel succes, en kijk wel uit dat je in zee gaat met een betrouwbaar bedrijf, misschien is die website die Chiefram ook heeft gebruikt een goede optie.
#25 - 28-09-2004, 20:52 uur

tornedoo

yep! leuk dat jullie online zijn ;) oh man wat zou ik blij zijn zeg als ik win!
#26 - 28-09-2004, 20:56 uur

Chiefram

Maar willen je ouders of vader ook wel mee dan?
Of ga je ze dwingen?  :o

 ;) :D
#27 - 28-09-2004, 22:10 uur
« Laatst bewerkt op: 28-09-2004, 22:11 uur door Chiefram »

tornedoo

dwingen!! nee ze gaan me gewoon helpen.
wat ik weet is dat je zowel als je je visa hebt of je greencard je het land niet langer dan drie of zes maanden mag verlaten.als men ouders dat doen elke drie maanden opnieuw komen dan geburt er denk ik niks.ze gaan niet echt verhuizen en nederland verlaten dat willen ze niet hebben ze al gezegd.natuurlijk moet ik ze eerst overhalen om dat drie maanden gedoe wel te doen,(ik ga der echt vanuit alsof ik win he)haha
#28 - 28-09-2004, 22:16 uur

heivalido

Het is wel een duur geintje Tornedoo, iedere keer op en neer vliegen.
#29 - 28-09-2004, 22:19 uur

Chiefram

Als mijn zoon naar Amerika zou willen (en wij niet), dan wil ik hem met alle plezier helpen waar kan, maar ik ga voor hem toch echt niet elke 3 maanden heen en weer vliegen voor de rest van zijn leven om het hem naar zijn zin te maken. Dat zou ten koste gaan van mijn eigen leven, hahaha...

Waarom doe je niet gewoon zelf mee en als je wint dan kun je zonder problemen in de US wonen en hebben je ouders 'rust'.

 :o
#30 - 28-09-2004, 22:23 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15