Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

huis kopen

Discussie gestart

tokoh

boooeee, België is boring! ;)
#46 - 24-02-2012, 15:15 uur
09/2011: Trying to get my wife's birth certificate (took 4 months, thx to USPS)
14/02/12: Marriage
21/02/12: I-130 package sent.
24/02/12: I-130 package arrived @ Chicago lockbox
29/02/12: NOA 1 by E-mail
29/02/12: Contacted US accountant for IRS filing.
07/03/12: NOA 2 by E-mail -

kathleen.vw

wees daar maar zeker van!!  >:D
België is saai, klein en bekrompen...
#47 - 24-02-2012, 21:51 uur

Johan

wees daar maar zeker van!!  >:D
België is saai, klein en bekrompen...

Saai en klein is niet wat je in de States zult aantreffen das wel zeker maar bekrompen mensen kom je overal tegen hoor ;-)
#48 - 25-02-2012, 03:31 uur

ned in MO

Mocht het allemaal niet lukken in Yellowstone laat dan even weten. Misschien weet ik dan nog een mogelijkheid voor je
#49 - 26-03-2012, 17:21 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

kathleen.vw

ooo mijn Wiske gehalte is nu wel bijzonder hoog hoor.  :D
voor zulke dingen ben ik dus veel te nieuwsgierig. Wat had je zo in gedachten? stuur me anders een PB...
#50 - 04-04-2012, 13:21 uur

ned in MO

Misschien dat mijn schoonouders tijdelijk werk hebben (seizoensgebonden) Zij hebben een KOA vlakbij Yellowstone. Het zijn Nederlanders.
#51 - 05-04-2012, 16:29 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Pieter79

Misschien dat mijn schoonouders tijdelijk werk hebben (seizoensgebonden) Zij hebben een KOA vlakbij Yellowstone. Het zijn Nederlanders.

Toevallig in Cody, WY??
#52 - 05-04-2012, 18:58 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Old Faithful

Ik dacht Greybull
#53 - 05-04-2012, 22:27 uur
Groet,

Old Faithful

ned in MO

klopt, in Greybull. Die is veel mooier (en goedkoper) dan in Cody
#54 - 06-04-2012, 05:26 uur
Kopen in Amerika? Ga naar onze vernieuwde website!!
Geen lidmaatschapskosten meer maar nog wel die geweldige korting en service!!
www.weship-it.com en binnenkort! www.uship-it.com

Pieter79

Er is een kans dat ik zo rond de 4th of July in die streek ben... Ik hou Greybull in m'n achterhoofd, bedankt voor de info!

Gr. Pieter
#55 - 06-04-2012, 12:47 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

kathleen.vw

ey iedereen,

sorry voor mijn maandenlange stilte, enkel het internet in Yellowstone NP is zo traag dat het me al uren koste om gewoon foto's op fb te plaaten. Fb had iets meer prioriteit voor mij zodat mijn familie en vrienden konden zien wat ik allemaal deed in mijn nieuw leven en hoe het was. Ik heb een aantal keren geprobeerd om het forum te openen, maar dat nam zoveel tijd in beslag dat ik het heb opgegeven.

Mijn nieuw leven is echt duizend keer beter dan ik had kunnen dromen. Ik heb een heleboel nieuwe en zeer goede vrienden leren kennen en elke vrije seconde was ik aan het hiken, backpacken, camperen, .... er is geen dag voorbij gegaan dat ik niets heb gedaan. Ik heb met een super tevreden gevoel en een ton aan jobaanbiedingen yellowstone verlaten en woon nu in Island Park, Idaho wat mijn uiteindelijke doel was.
In YNP heb ik een aantal jobs gedaan, ik ben begonnen als cashier in fast food voor 3 weken omdat ik het geld niet voldoende kende. Nu kan ik blindelings wisselgeld nemen, wat in het begin soms nogal ietske langer duurde. Uiteindelijk ben ik gestopt als pubtender in de employee pub, wat de coolste job is in het park (pppff die toeristen) en ik had elke dag vrij om te gaan hiken zoveel als ik wilde.  :afro:

De sneeuw begint hier in Idaho te vallen, elke dag een beetje, helaas smelt het merendeel van de sneeuw nog diezelfde dag. Nog een maandje en dan kunnen we gaan skieen en snowmobilen  ;)

Nu ik beter internet heb tracht ik om het forum terug regelmatiger te bezoeken en al de verhalen van de nieuwe lotterij winnaars met veel plezier te lezen.
#56 - 23-10-2012, 00:41 uur

Hans B

Hallo Kathleen,
proficiat met je successen.
Ik lees altijd dat het niet mogelijk is om in de USA te gaan wonen en werken zonder vereiste green card.
Op de bonnefooi gaan is er niet bij.
En jij..
#57 - 23-10-2012, 10:45 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Yessica

Hans, volgens mij heeft ze de greencard lottery gewonnen hoor. Lees haar eerste post maar op pagina 1.

Anyway, Kathleen, echt geweldig dat het zo goed gaat met je en dat je uiteindelijk ondanks goedbedoelde waarschuwingen in dit topic, je toch terecht bentgekomen waar je wilde. Helemaal super!!

#58 - 23-10-2012, 11:08 uur



DNZ

Allereerst gefeliciteerd met alles! Super blij voor je !!  :D

Maar waar je misschien iets kunt vinden is;
http://www.trulia.com/

Daar heeft een vriendin van me laatst een huis gekocht met dr echtgenoot

gr xx
#59 - 23-10-2012, 13:42 uur

Old Faithful

Hallo Kathleen,

Fijn dat je zo enthousiast bent. Je hebt het blijkbaar uitstekend naar je zin.

Nu ik beter internet heb tracht ik om het forum terug regelmatiger te bezoeken en al de verhalen van de nieuwe lotterij winnaars met veel plezier te lezen.

Betekent dit ook dat je jouw blog bij gaat werken, of is dat een gepasseerd station?

Ik wens je veel succes met je leven in Idaho.
#60 - 23-10-2012, 13:54 uur
Groet,

Old Faithful

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15